عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عملکرد تیم اعزامی شهرداری پایتخت به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

به گزارش دیجیتوهان، صمیم مرادی روزبهانی، معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران  عملکرد تیم اعزامی مشترک سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با پرداختن به وسعت سیل در شهرستان کنارک در استان سیستان و بلوچستان گفت: صد در صد شهرستان درگیر سیلاب شده است. در واقع همه محلات هفتگانه به نوعی درگیر سیلاب است اما محلات پنجگانه نظرآباد، سورک، کوهیان، زیباشهر و چادران کاملا درگیر سیلاب بوده و ضمن در اولویت قرار گرفتن امداد رسانی، از وضعیت بسیار نامناسبی نیز برخوردار بودند.

وی افزود: در خصوص میزان پیشرفت کار امدادی در سطح استان نیز طبق اظهارات جانشین شهردار کنارک، 90درصد از پنج محله که مساحتی در حدود 150 هکتار است دچار سیلاب شده که حدود 100 هکتار از این مساحت امداد رسانی شد و در 50 هکتار شامل چادران و نظرآباد همچنان امداد رسانی در حال انجام است.

مرادی روزبهانی ادامه داد: تیم مشترک عملیاتی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران شامل نیروی انسانی به همراه وسایل نقلیه، 10 دستگاه پمپ آب کف کش و لجن کش و دو دستگاه موتور برق با تجهیزات انفرادی برای کمک به مردم سیل زده اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، تیم مشترک عملیاتی سازمان مدیریت بحران و سازمان آتش نشانی در روز پنجشنبه 30 فروردین به محل حادثه اعزام شده است.

تیم عملیاتی مذکور بلافاصله پس از استقرار و از صبح روز جمعه 31 فروردین با حضور در فرمانداری شهرستان کنارک و برگزاری جلسات هماهنگی با مسیولین شهرستان کنارک (فرماندار و شهردار کنارک) عملیات امدادرسانی را آغاز کرده و تاکنون مشغول به خدمت رسانی به سیل زدگان در این شهرستان است.

تیم اعزامی از سازمان مدیریت بحران شهر تهران تا پایان روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در حدود 360 نفر ساعت زمان صرف عملیات امداد رسانی به سیل زدگان کرده است.

پایان خبر دیجیتوهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان"، کلیک کنید.