طراحی گوشی گلکسی m04

اگر شما هم بدنبال مطالعه طراحی گوشی گلکسی m04 هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

برای کسانی که خواهان گوشی هوشمندی هستند که بتوان به طور مرتب از آن استفاده کرد، یا می خواهند با گوشی گران قیمت خود یک گوشی ارزان قیمت داشته باشند، Samsung m04 می تواند انتخاب خوبی باشد. این گوشی برای گیمرها مناسب نیست و امکانات و سخت افزار با توجه به قیمت عملکرد بسیار خوبی دارد. فروشگاه های معتبر اینترنتی مرجع خرید گوشی های سامسونگ در سراسر کشور است.

  • باتری قوی و بادوام
  • قیمت مناسب

طراحی گوشی گلکسی m04

این گوشی در اواخر سال 2022 به بازار عرضه می شود. وزن گوشی 188 گرم و ابعاد آن 164.2 x 75.9 x 9.1 میلی متر است. قسمت جلویی گوشی از شیشه و دیواره و پشت آن از پلاستیک ساخته شده است. دو دوربین در پشت گوشی M4 وجود دارد. در قسمت جلویی گوشی ما یک صفحه نمایش 6.5 اینچی PLS LCD با وضوح 720 در 1600 پیکسل و تراکم 270 پیکسل داریم. در تصویر گوشی پورت هایی مانند پورت USB-C 2.0 و جک 3.5 میلی متری هدفون را مشاهده می کنید. سامسونگ این گوشی را در رنگ های سبز و آبی تیره روانه بازار کرد.

مشخصات فنی سامسونگ m04

سامسونگ m04 از سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 استفاده می کند. پردازنده ای که سامسونگ در این گوشی ارزان قیمت استفاده کرده Mediatek MT 6765 Helio P35 است که یک تراشه 12 نانومتری است. این پردازنده یک پردازنده 8 هسته ای است و به خوبی می تواند کارهای روزمره شما را انجام دهد. پردازنده گرافیکی گوشی PowerVR GE8320 است. این پردازنده ها برای بازی یا کارهای حرفه ای دیگر مناسب نیستند و از آنجایی که نمی توان بازی های سنگین را روی آن ها اجرا کرد، می توان گفت که جوابگوی نیاز گیمرها نیست. این گوشی دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم است. از آنجایی که دارای اسلات کارت حافظه اختصاصی است، می توانید حافظه را تا 128 گیگابایت ارتقا دهید. دوربین های دوگانه این گوشی شامل سنسور 13 مگاپیکسلی با لنز واید و سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز حساس به عمق است. این گوشی می تواند ویدیوهای 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. دوربین جلوی گوشی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی عالی است. در کل نمی توان عملکرد دوربین را با بسیاری از گوشی های میان رده مقایسه کرد اما با توجه به قیمت گوشی نباید انتظار بیشتری از دوربین داشت.

ویژگی های دیگر

گوشی M4 دارای بلوتوث نسخه 5.0 است و از شبکه های ارتباطی GSM، HSPA، LTE و 4G پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی ها می توان به سنسور شتاب سنج و حسگر مجاورت اشاره کرد. این گوشی هوشمند دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که با شارژر 15 واتی شارژ می شود.

قیمت گوشی سامسونگ m04

گوشی هوشمند Galaxy m04 با قیمتی مقرون به صرفه در دسترس است. از جمله مواردی که از نظر قیمت و سایر مشخصات با این گوشی سامسونگ مطابقت دارد، می توان به گوشی Samsung Galaxy A04e اشاره کرد. البته اگر میزان رم مورد نیاز شماست، m04 انتخاب بهتری برای شماست و با برنامه های رایج فعلی، حداقل 4 رم را توصیه می کنیم.

قیمت خرید گوشی موبایل m04

این گوشی هوشمند برای افرادی که استفاده خاصی از تلفن همراه ندارند، مثلا افراد مسن، گزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای است. همچنین اگر می خواهید گوشی دومی برای کارهای سبک تری داشته باشید، باز هم می توانید به این گوشی اعتماد کنید. بنابراین می توان گفت برای این دسته از کاربران ارزش خرید این گوشی هوشمند را دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طراحی گوشی گلکسی m04" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طراحی گوشی گلکسی m04"، کلیک کنید.