گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S10e دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت

اگر شما هم بدنبال مطالعه گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S10e دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

سامسونگ گلکسی اس 10 ای | گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 10 ای

در 20 فوریه، سامسونگ رسما پرچمدار جدید خود را معرفی کرد. گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 ای نیز یکی از سه پرچمدار معرفی شده است و لازم به ذکر است که نسبت به دو مدل دیگر از امکانات کمتری برخوردار است اما طراحی زیبای آن باعث جذب کاربران این گوشی شده است. این دومین باری است که سامسونگ از صفحه نمایش با طرح حفره استفاده می کند و این موضوع باعث شده تا قسمت زیادی از صفحه نمایش این گوشی در اختیار نمایشگر قرار گیرد. اما در پشت قاب محل قرارگیری دوربین قرار داده شده و هیچ وسیله دیگری قابل مشاهده نیست. این گوشی هوشمند دارای ابعاد 7.9 در 69.9 در 142.2 میلی متر و وزن آن در حدود 150 گرم است که در رده گوشی های سبک قرار می گیرد. پشت و جلو شیشه ای و دم آن از آلومینیوم ساخته شده است. لازم به ذکر است که محصولات نسل پنجم کورنینگ از پشت و جلوی قاب محافظت می کنند. سیم کارت در این گوشی دوگانه است اما لازم به ذکر است که محل قرارگیری سیم کارت هیبریدی است و این یعنی همان اسلات کارت حافظه جانبی سیم کارت دوم است. این گوشی هوشمند دارای گواهینامه IP68 است که به این معنی است که می تواند فشار آب را تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه تحمل کند.

اما صفحه نمایش این گوشی Dynamic AMOLED و اندازه آن 5.8 اینچ است که نسبت به دو مدل دیگر کوچکتر است. این شرکت استاندارد 19:9 را برای این گوشی در نظر گرفته است که این گوشی را در میان گوشی های بالا قرار می دهد. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 2280×1080 پیکسل است که با تراکم 438 پیکسل بر اینچ کیفیت بالایی را ارائه می کند. لازم به ذکر است که این گوشی از فناوری HDR10+ استفاده می کند که برای اولین بار در یک گوشی استفاده می شود.

این گوشی نیز مانند دو مدل دیگر از چیپست Exynos 9820 استفاده می کند که جدیدترین تراشه سامسونگ است. این هشت هسته با قدرت و فرکانس متفاوت کار می کنند، مانند دو هسته 2.73 گیگاهرتز، دو هسته 2.31 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر 1.95 گیگاهرتز. یکی دیگر از دستگاه های فعال در این قسمت پردازنده گرافیکی و محصول مورد استفاده Mali-G76 MP12 می باشد. سامسونگ برای این گوشی 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است تا کاربران نگران اجرای برنامه ها و بازی های سنگین نباشند.

یکی از تفاوت های این گوشی با دو مدل دیگر، تعداد دوربین های پشتی است که می توان در این گوشی مشاهده کرد. سنسور اصلی این گوشی 12 مگاپیکسلی است و این سنسور دارای دیافراگم 1.9 و فاصله کانونی 26 میلی متر است و برای عکاسی با زاویه باز مناسب است. سنسور دوم این گوشی دارای دیافراگم 2.2 و فاصله کانونی 12 میلی متر است و برای عکاسی با زاویه دید عریض طراحی شده است و هر دو به طور همزمان تصاویر باکیفیتی ارائه می دهند. اما سنسور سلفی این گوشی 10 مگاپیکسل، دیافراگم 1.9 و فاصله کانونی 26 میلی متر است و برای عکاسی عریض طراحی شده است.

در حالی که در دو مدل دیگر، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش قرار می گیرد، در حالی که در گلکسی S10e در لبه قاب قرار دارد. این شرکت برای این گوشی یک باتری 3100 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است که با استفاده از فناوری شارژ سریع و شارژ بی سیم سریع می توان آن را شارژ کرد. در رابطه با دیگر سنسورهای این گوشی می توان به شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت با صورت، قطب نما و فشارسنج اشاره کرد. به طور کلی، این یکی از بهترین ها است و برای کاربرانی که به دنبال دریافت پرچمدار سامسونگ هستند ایده آل است.

  • لینک های پیشنهادی
  • قیمت گوشی سامسونگ
  • قیمت گوشی هر روز
  • گوشی بخر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S10e دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S10e دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت"، کلیک کنید.