ضرورت توجه به مساله درمان، اشتغال و مسکن ایثارگران – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

ضرورت توجه به مساله درمان، اشتغال و مسکن ایثارگران - خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دیجیتوهان، محمدرضا داوطلب پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران راست قامتان عرصه شور، شعور، اندیشه و قلم هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای رسانه و روز خبرنگار بیان کرد: برای قدردانی از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه باید دهه خبرنگار داشته باشیم.

داوطلب با اشاره به اثرمندی خبرنگاران در ابعاد مختلف اضافه کرد: انتقال فرهنگ شهدا بر عهده خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

وی با بیان اینکه همه ایام روز خبرنگار است، افزود: خبرنگار در تمام ایام سال در حال تلاش و جهاد هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به گام گذاری اصحاب رسانه در انتقال مفاهیم انقلاب و شهدایی بیان کرد: سبک زندگی شهدا با جهاد تبیین خبرنگاران نهادینه می‌شود.

داوطلب با بیان اینکه مدیران خبرنگاران را از خود بدانند، گفت: خبرنگاران بازوان توانمند و مشاوران امین و صادق برای مدیران و مسؤولان هستند.

وی با اشاره به جمعیت ۳ درصدی ایثارگران در گیلان افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن بیان کرد: ۴۳ هزار آزاده کشور برای عزتمندی ایران عزیز سخت‌ترین شرایط را متحمل شدند.

داوطلب با اشاره به وجود ۲۶۴ شهید مفقود الاثر در گیلان اضافه کرد: شهدای آزاده در اردوگاه‌های رژیم بعثی به سخت‌ترین شکل به شهادت رسیدند.

وی از برگزاری همایش گرامیداشت روز آزادگان در گیلان خبر داد و افزود: این مراسم فردا پنج شنبه با حضور مردم انقلابی گیلان در رشت برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به بالا بودن هزینه‌های درمانی ایثارگران بیان کرد: ساماندهی مساله درمان ایثارگران گیلان مورد توجه قرار گیرد.

داوطلب با تاکید بر ضرورت توجه به اشتغال ایثارگران در گیلان اضافه کرد: بیش از ۵ هزار نفر از ایثارگران و فرزندانشان بیکار هستند.

وی، مساله مسکن ایثارگران را چالش بعدی برشمرد و افزود: حدود ۱۲ هزار نفر ایثارگران گیلان مشکل مسکن دارند و از این تعداد ۴ هزار نفر فاقد هرگونه سرپناه هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به دومین کنگره هشت هزار شهید در این استان بیان کرد: این کنگره ۸ شب شیدایی و ۸ اجلاسیه شهرستانی دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرورت توجه به مساله درمان، اشتغال و مسکن ایثارگران – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرورت توجه به مساله درمان، اشتغال و مسکن ایثارگران – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.