بررسی گلکسی A03 سامسونگ

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی گلکسی A03 سامسونگ هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

بررسی سامسونگ گلکسی A03

  • عملکرد عالی
  • با اندروید 11
  • باتری قدرتمند
  • پردازنده کند

گوشی های سامسونگ توسط همه کاربران ثابت شده و نیازی به توضیح و معرفی گوشی های این برند قدیمی نیست; یکی از گوشی های جدید این شرکت که در رده گوشی های ارزان قیمت و اقتصادی قرار می گیرد گلکسی A03 نام دارد که انتخاب خوبی برای خرید گوشی با قیمت مناسب و تجهیزات مناسب به حساب می آید. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ، پشتیبانی از دو سیم کارت فعال به طور همزمان، باتری قدرتمند و دو دوربین در پشت است که در ادامه به تفصیل آن ها می پردازیم؛ با ما.

طراحی و کیفیت ساخت گوشی سامسونگ گلکسی A03

  • طراحی مناسب
  • قاب عقب از پلاستیک مقاوم ساخته شده است

گوشی سامسونگ A03 طراحی بسیار ساده اما قابل قبولی دارد، قاب پشتی آن از پلاستیک و فلز ساخته شده است. با وجود اینکه قاب و قاب آن پلاستیکی است، همچنان مقاومت بالایی دارد و در برابر ضربه و خط و خش مقاومت بالایی دارد، اما برای حفظ هر چه بیشتر گوشی، استفاده از قاب و شیشه توصیه می شود. گلکسی A03 دارای وزن 196 گرم و قطر 9.1 میلی متر است. با نگاهی به قطر می توان گفت که گوشی تقریبا ضخیم است، اما زیاد سنگین نیست و برای مدت طولانی دست را خسته نمی کند.

قاب میانی دکمه ها و پورت ها را در خود جای داده است

ساختار مرکزی از پلاستیک، در سمت راست در سمت چپ دکمه های پاور و تنظیم صدا، در سمت چپ دو درگاه کابل و در زیر دستگاه پورت 3.5 میلی متری جک هدفون، پورت Type C، اسپیکر قرار دارد. و یک میکروفون قسمت پشتی ماژول دوربین در داخل آن قرار دارد که دارای دو دوربین و فلاش LED است.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی A03

  • صفحه نمایش بزرگ با وضوح بالا
  • تراکم پیکسلی قابل قبول

گوشی Galaxy A03 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است که پنل آن از نوع PLS LCD است. این نمایشگر دارای رزولوشن HD مناسب برای تماشای فیلم، تراکم پیکسلی 270 در سانتی متر و وضوح 720 در 1600 پیکسل است. پنل صفحه نمایش سامسونگ A03 82 درصد از پنل جلویی را پوشش می دهد که پول زیادی است، اما از یک گوشی ارزان قیمت نمی توان انتظار بیشتری داشت.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A03

  • بلندگوهای با کیفیت
  • جک هدفون دارد

گلکسی A03 دارای سیستم صوتی بسیار باکیفیتی است که در پایین ترین سیستم گوشی قرار می گیرد و نسبت به قیمت یک گوشی صدا عملکرد فوق العاده ای دارد اما زمانی که صدا تا آخرین حد افزایش یابد، کیفیت کند است خوشبختانه سامسونگ گلکسی A03 دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است که به شما امکان می دهد به صورت هندزفری به موسیقی گوش دهید و با کابل AUX به اپراتورها و بلندگوهای خودرو متصل شوید.

نرم افزار و سخت افزار Samsung Galaxy A03

  • با اندروید 11
  • محیط کاربری روان
  • پشتیبانی از کارت حافظه خارجی

سامسونگ گلکسی A03 دارای سیستم عامل اندروید 11 است و ممکن است اندروید 12 را نیز دریافت کند، اما همچنان به تصمیم سامسونگ بستگی دارد. این گوشی دارای رابط کاربری OneUi سامسونگ است که با سیستم عامل اندروید سازگار است، این گوشی دارای منو و رابط کاربری روان و بدون مشکل است و حداقل یک سال بدون مشکل کار می کند.

گلکسی A03 دارای یک پردازنده Unisoc بهینه شده است که برای کارهای روزمره و معمولی بسیار عالی است، به خصوص برای کسانی که از درایورهای اینستاگرام یا اسنپ استفاده می کنند و به گوشی با باتری قدرتمند و پردازنده مناسب با قیمت مناسب نیاز دارند. این گوشی 3 و 4 گیگابایت رم دارد و با ظرفیت های حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایت وارد بازار شد. همچنین این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را نیز دارد و در این صورت با کمبود فضای ذخیره سازی مواجه نخواهید شد.

باتری سامسونگ گلکسی A03

  • باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی

یکی از بهترین ویژگی های گلکسی A03 باتری قدرتمند آن است که ارزش آن را بیشتر می کند. با کمک این باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می توانید ساعت ها فیلم تماشا کنید، وبگردی کنید و کارهای روزانه خود را بدون نیاز به شارژ انجام دهید. از آنجایی که گوشی سامسونگ A03 از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند، باتری آن حدود 2 ساعت طول می کشد تا شارژ شود که چندان خوب نیست، اما دقت آن در حفظ شارژ و مصرف بهینه تا یک روز دوام می آورد.

دوربین گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A03

  • دو دوربین خوب

Samsung Galaxy A03 دارای دو سنسور در پشت است که شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی می شود. این گوشی از نظر دوربین چندان خوب نیست و با توجه به قیمت نباید انتظار دوربین خوبی را داشته باشیم. اما سنسور بزرگ 48 مگاپیکسلی در نور روز عکس های کاملا خوبی دارد و می توانید عکس های قابل قبولی ثبت کنید. اما در نور کم و تاریکی نمی تواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد. این سنسور فوکوس خودکار دارد و برای تنظیم آن نیازی به انجام کاری نیست، دوربین به صورت خودکار روی سوژه اصلی برای شما فوکوس می کند.

سنسور عمق 2 مگاپیکسلی نیز برای عکاسی مناسب است اما نباید از این سنسور انتظار زیادی داشت و برای گرفتن بهترین نتیجه از این سنسور باید در شرایط نوری خوب عکس گرفت و از گرفتن عکس در شرایط بد خودداری کرد. .

دوربین سلفی گلکسی A03 به خوبی کار می کند، اما شرط گرفتن عکس های خوب با دوربین سلفی این گوشی، استفاده از آن در شرایط با نور مناسب است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می تواند در حالت عادی و در حالت پرتره عکاسی کند، جایی که برخی از خطاهای پس زمینه تار در تصویر وجود دارد، اما در حالت عادی قابل قبول است.

سوالات متداول

قیمت سامسونگ گلکسی A03 چقدر است؟

سامسونگ گلکسی A03 قیمت بسیار رقابتی دارد. برای مشاهده قیمت به وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کنید.

سامسونگ گلکسی A03 در کدام مدل عرضه شد؟

سامسونگ گلکسی A03 در 3 و 4 گیگابایت رم با 32 گیگابایت، 64 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه در دسترس است و از کارت های حافظه پشتیبانی می کند.

سامسونگ گلکسی A03 از چه دوربینی استفاده می کند؟

سامسونگ گلکسی A03 دارای 2 سنسور شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی عریض و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. برای دوربین سلفی نیز از سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی گلکسی A03 سامسونگ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی گلکسی A03 سامسونگ"، کلیک کنید.