توقیف سیستمی 3874 خودرو در استان کرمان به علت تخلفات حادثه ساز

توقیف سیستمی 3874 خودرو در استان کرمان به علت تخلفات حادثه ساز

دیجیتوهان/کرمان رییس پلیس راه شمال استان کرمان از توقیف سیستمی 3874 خودرو به علت داشتن سرعت غیر مجاز و دیگر تخلفات حادثه ساز خبر داد.

سرهنگ علی رضایی امروز 27 خرداد ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: سرعت غیرمجاز یکی از تخلفات حادثه سازی است که منجر به حوادث مرگبار می شود.

وی افزود: مجموعه پلیس راه استان کرمان با جدیت تمام با رانندگان  متخلف برخورد می کند که در طی دو ماهه ابتدای امسال بیش از 109 هزار اعمال قانون تنها به علت سرعت غیرمجاز صورت گرفت و 2400 خودرو به پارکینگ منتقل شدند.

رضایی بیان کرد: به همت کارکنان پلیس راه استان نیز بیش از 6581 خودرو به دلایل مختلف از جمله نقص فنی یا رانندگی که می تواند منجر به حادثه شود، توقیف ساعتی و پس از ارایه آموزش های لازم ادامه مسیر دادند.

رییس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: رانندگان باید به این موضوع توجه داشته باشند در صورت ثبت توقیف سیستمی بر روی پلاک خودرو، در صورت تردد در هر نقطه استان، خودرو توسط همکاران انتظامی و پلیس راه و راهور توقیف و برای رفع توقیف آن راننده می بایست مجدد به مرکز استان ثبت کننده مراجعه و نسبت به رفع توقیف اقدام کند.

پایان خبر دیجیتوهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توقیف سیستمی 3874 خودرو در استان کرمان به علت تخلفات حادثه ساز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توقیف سیستمی 3874 خودرو در استان کرمان به علت تخلفات حادثه ساز"، کلیک کنید.