مصوبات شورای ترافیک دشتستان نباید روی کاغذ بماند – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

مصوبات شورای ترافیک دشتستان نباید روی کاغذ بماند - خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دیجیتوهان، احمد بنافی بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دشتستان اظهار کرد: مصوبات شورای ترافیک این شهرستان را حتماً در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی کنید.

وی با بیان اینکه مصوبات شورای ترافیک نباید روی کاغذ بماند، افزود: جلسات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان به منظور بررسی مسایل و مشکلات حوزه ترافیکی و حمل و نقل و ارایه راهکارهای لازم و اجرایی تشکیل می شود و مصوبات این جلسات جنبه عملیاتی دارد.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: دستگاه های متولی بویژه شهرداری ها و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه و شهرسازی باید با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه ها اهتمام جدی در راستای تحقق مصوبات داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برخی از موضوعات ترافیکی جنبه حیاتی و بسیار مهمی برای شهرستان و مردم دارد، گفت: باید به این مقوله توجه جدی داشته باشیم زیرا عدم اجرای یک طرح و مصوبه علاوه بر ایجاد نارضایتی عمومی در سطح جامعه تبعات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

بنافی تصریح کرد: وقوع تصادفات و سوانح در جاده ها و همچنین در داخل محدوده شهر که ناشی از قصور و عدم اقدام یک دستگاه اجرایی باشد موجب مسیولیت مدنی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصوبات شورای ترافیک دشتستان نباید روی کاغذ بماند – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصوبات شورای ترافیک دشتستان نباید روی کاغذ بماند – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.