احداث 5 دوربرگردان در محورهای مواصلاتی پرتصادف آذربایجان غربی

احداث 5 دوربرگردان در محورهای مواصلاتی پرتصادف آذربایجان غربی

دیجیتوهان/آذربایجان غربی رییس اداره ایمنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از احداث 5 دوربرگردان در محورهای پرتصادف استان در سال جاری خبر داد.

امیر ید بیضا در گفت وگو با دیجیتوهان افزود: با توجه به بررسی کلی از محورهای مواصلاتی استان مشخص شد 50 درصد تصادفات در شهرستان ارومیه رخ می دهد و از این آمار نیز نیمی از تصادفات در محور ارومیه به سرو و نیمی دیگر در محور ارومیه -مهاباد و در محدوده صفر تا 10 کیلومتر اتفاق می افتد.

وی تصریح کرد: بررسی کارشناسی نشان می دهد دور برگردان ها نقش مهمی در کاهش تصادفات دارند لذا شورای راهبری تصادفات استان تصمیم گرفت در محورهای ارومیه – سرو و ارومیه مهاباد تعداد 5 دوربرگردان احداث کند تا بریدگی ها به دوربرگردان تبدیل شوند.

ید بیضا اظهار کرد: برای احداث این دوربرگردان ها 10 میلیارد تومان اعتبار استانی و 50 میلیارد تومان نیز اعتبار ملی جذب شده است.

رییس اداره ایمنی راه های  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر نیز پیمانکار مربوطه برای دو دوربرگردان با طی مراحل قانونی انتخاب و در شرف اغاز عملیات هستند و مابقی نیز در مرحله طی تشریفات پیمان سپاری هستند.

پایان خبر دیجیتوهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احداث 5 دوربرگردان در محورهای مواصلاتی پرتصادف آذربایجان غربی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احداث 5 دوربرگردان در محورهای مواصلاتی پرتصادف آذربایجان غربی"، کلیک کنید.