الگوی کشت مناسب منطقه دشتستان تعریف شود – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

الگوی کشت مناسب منطقه دشتستان تعریف شود - خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دیجیتوهان، کبری توکلی پنج شنبه شب در نشست الگوی کشت شهرستان دشتستان اظهار داشت: نشست طرح الگوی کشت شهرستان دشتستان نظر به محدودیت منابع آب و لزوم کشت محصولات اساسی و کم آب بر با تاکید بر اقتصادی بودن الگوی کشت برای کشاورزان منطقه، تشکیل شد.

وی گفت: امسال شاهد ضرر و زیان عده کثیری از کشاورزان به دلیل افزایش بی رویه کشت جالیز بودیم بنابراین لازم است الگوی کشت مناسب منطقه جهت جلوگیری از متضرر شدن بیشتر کشاورزان و همچنین در جهت استفاده بهینه از منابع آبی و تولید محصولات استراتژیک، تبیین و ترویج شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: سازمان جهاد کشاورزی برنامه الگوی کشت تمامی مناطق شهرستان دشتستان را برنامه ریزی با توجه آب قابل برنامه ریزی سد رییس علی دلواری در شهرستان پایاب سد برنامه کشت ابلاغ شود.

نشست الگوی کشت شهرستان دشتستان با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی، فرماندار، بخشداران، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و با همراهی معاون تولیدات گیاهی، مدیریت باغبانی و زراعت سازمان جهاد کشاورزی، رییس مرکز تحقیقات و مدیر ترویج، روسای مراکز جهاد کشاورزی شهرستان و همچنین با حضور مدیران آب منطقه ای استان و شهرستان و روسای سایر دستگاه های اجرایی در محل فرمانداری شهرستان دشتستان تشکیل شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "الگوی کشت مناسب منطقه دشتستان تعریف شود – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "الگوی کشت مناسب منطقه دشتستان تعریف شود – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.