خسارت 1700 میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت ها و بخش کشاورزی شهرستان راور

خسارت 1700 میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت ها و بخش کشاورزی شهرستان راور

دیجیتوهان/کرمان فرماندار راور گفت: بارندگی روزهای گذشته در مجموع حدود 1700 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی، راه ها و دام شهرستان وارد کرده است.

رضا عباسی در گفت وگو با دیجیتوهان درباره خسارت اولیه ناشی از بارش های اخیر در شهرستان راور اظهار کرد: 14 رشته قنات در این بارش ها آسیب دیده که ارزش ریالی آن چهار میلیارد تومان برآورد شده می شود.

وی با اشاره به خسارت پنج میلیارد تومانی به کانال و لوله های آب کشاورزی افزود: بارندگی روزهای پایانی هفته گذشته 9 میلیارد ریال به مزارع گندم، استخرهای ذخیره آب و تعدادی دام خسارت زده است.

فرماندار راور با اشاره به آسیب 20 هکتار باغ زیتون و پسته با برآورد اولیه یک و نیم میلیارد تومان بیان کرد: 200 کیلومتر راه های عشایری شهرستان تخریب شده است. 

وی با اشاره به تخریب بندهای انحرافی در سطح شهرستان راور در بارش های روزهای گذشته گفت: جمع کل خسارت اولیه در این بخش بیش از 15 میلیارد و 750 میلیون تومان بوده است.

عباسی خسارت بارندگی و سیلاب به ابنیه راهداری از جمله پل ها، روکش آسفالت و شانه جاده ها در شهرستان راور را 153 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: خسارت نوسانات دمایی و عدم تامین نیاز سرمایی در 6000 هکتار از باغات پسته شهرستان به ویژه رقم کله قوچی نیز باعث ریزش بیش از 60 درصد جوانه های گل پسته شده که برآورد خسارت به میزان 1440 میلیارد تومان است.

پایان خبر دیجیتوهان 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خسارت 1700 میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت ها و بخش کشاورزی شهرستان راور" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خسارت 1700 میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت ها و بخش کشاورزی شهرستان راور"، کلیک کنید.