استقرار 15 پایگاه جمع آوری فطریه در سرپل ذهاب همزمان با عید فطر – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

استقرار 15 پایگاه جمع آوری فطریه در سرپل ذهاب همزمان با عید فطر - خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

کیومرث یاری نژاد در گفت وگو با خبرنگار دیجیتوهان از استقرار 15 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این پایگاه ها در محل های برگزاری نماز عید فطر در شهر و روستاها راه اندازی می شوند.

وی به روش های پرداخت زکات فطریه در شهرستان اشاره کرد و افزود: مردم مومن و خدا جوی سرپل ذهاب می توانند به صورت مجازی و حضوری زکات فطریه خود را پرداخت نمایند.

مدیر کمیته امداد سرپل ذهاب با بیان اینکه دبیرخانه شورای زکات بر عهده کمیته امداد است، ادامه داد: صندوق های جمع آوری فطریه باید دارای مجوز باشند و مردم مومن و نیکوکار می توانند با مراجعه به پایگاه های دارای مجوز شورای زکات، فطریه خود را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: مردم از واریز به صندوق ها و شماره حساب های دیگر خودداری کنند و تنها کمیته امداد امام خمینی (ره) مجاز به برپایی پایگاه جمع آوری زکات فطریه است.

یاری نژاد به روش های الکترونیکی پرداخت زکات فطره نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مردم مومن و نیکوکار می توانند با واریز به شماره کارت های که به این منظور در نظر گرفته شده است زکات فطره خود را واریز نمایند.

وی همچنین یادآور شد: زکات فطریه جمع آوری شده در کوتاه ترین زمان به حساب نیازمندان واقعی واریز خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقرار 15 پایگاه جمع آوری فطریه در سرپل ذهاب همزمان با عید فطر – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقرار 15 پایگاه جمع آوری فطریه در سرپل ذهاب همزمان با عید فطر – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.