رفع تصرف 2500 متر مربع از اراضی ملی در لاهیجان – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

رفع تصرف 2500 متر مربع از اراضی ملی در لاهیجان - خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری دیجیتوهان، سرهنگ حمید محمدی نسب با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی و حفظ آن برای آیندگان یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: پلیس با سودجویانی که به منابع طبیعی و ملی دست درازی کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی از دریافت خبری در خصوص تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان لاهیجان و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه در بازدید از منطقه مورد نظر مشخص شد، متهم 2 هزار و 500 متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله بلوک دیوارکشی و محصور کرده است، افزود: در این راستا متهم 77 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی به رفع تصرف و جمع آوری کلیه آثار تجاوز با حکم قضایی و به استناد تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع اشاره کرد و بیان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را 250 میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمدی نسب در پایان تاکید کرد: منابع طبیعی میراثی ارزشمندی بری آیندگان است که وظیفه همه ما حفظ این امانت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رفع تصرف 2500 متر مربع از اراضی ملی در لاهیجان – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رفع تصرف 2500 متر مربع از اراضی ملی در لاهیجان – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.