مجریان برگزاری انتخابات از آرای مردم صیانت می کنند – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

مجریان برگزاری انتخابات از آرای مردم صیانت می کنند - خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دیجیتوهان، علی بحرانی دوشنبه شب در نشست با اعضای هیات اجرایی و نظارت بخش شنبه و طسوج اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی آن چیزی که همیشه مد نظر بوده توجه به جایگاه مردم بوده است.

فرماندار دشتی افزود: مردم در همه صحنه ها مدیریتی نظارت دارند و انتخابات نیز توسط خود مردم برگزار و اجرا می شود.

بحرانی بیان کرد: مردم این شهرستان در همه ادوار انتخابات خوش درخشیدند و مشارکت بالایی داشتند.

وی ادامه داد: مردم این دیار در هشت سال دفاع مقدس نیز دین خود به نظام ادا کردند و قطعاً در 11 اسفند حضور پرشور خواهند داشت.

بحرانی تصریح کرد: مردم علی رغم همه کمبودها و مشکلات آن را به پای نظام و انقلاب نزدند.

وی افزود: این انتخابات تاثیر مستقیم بر جامعه دارد و دشمن برای آن برنامه ریزی کرده و تلاش دارد افراد ناکارآمد وارد مجلس کند.

بحرانی با بیان اینکه ملاک ما در برگزاری انتخابات قانون است، گفت: مجریان برگزاری انتخابات اصل بی طرفی را رعایت کنند و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: تلاش کنیم یک رای مردم هدر نرود و آنها به ما اعتماد کردند و باید از آرای آنها صیانت کنیم.

بحرانی اضافه کرد: دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به مسیولین از بین برود و بین آنها فاصله ایجاد کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مجریان برگزاری انتخابات از آرای مردم صیانت می کنند – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مجریان برگزاری انتخابات از آرای مردم صیانت می کنند – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.