ویژگی عجیب ساعت های هوشمند جدید شیایومی

به گزارش دیجیتوهان، طبق بیانیه ی رسمی شیایومی، در ساعت هوشمند جدید شیایومی واچ S3 که در نمایشگاه MWC 2024 معرفی شده است، قاب اطراف صفحه را می توانید بچرخانید و بردارید و آن را با قاب جدید جایگزین کنید. در این فرایند می توانید ببینید که چطور صفحه ی ساعت به طور خودکار به واچ فیس اختصاصی تغییر می کند. همچنین، می توانید آن را با یک بند جدید ست کنید.

به نقل از مجله دیجیتوهان، گزینه های رنگی موجود شامل زرد، رنگین کمانی، سرامیکی دو رنگ و آبی اقیانوسی و نیز بندهای رنگی سیاه و سفید است. قاب آلومینیومی در رنگ مشکی یا نقره ای موجود است که هنگام خرید ساعت هوشمند می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. درحال حاضر، بیش از 180 واچ فیس رایگان دردسترس است و موارد بیشتری را می توانید ازطریق فروشگاه آنلاین شیایومی بخرید.

قاب قابل تعویض، تنها ویژگی هیجان انگیزی نیست که ساعت هوشمند شیایومی را متمایز می کند. برخلاف شیایومی واچ 2 پرو که از Wear OS گوگل استفاده می کرد، سری S3 از رابط کاربری جدید HyperOS شیایومی بهره می برد.

ویژگی عجیب ساعت های هوشمند جدید شیایومی

HyperOS که در سال 2023 معرفی شد، جایگزینی برای رابط کاربری قدیمی MIUI شیایومی است که با استفاده از سیستم ولا و لینوکس توسعه یافته است. این رابط کاربری در آینده در گوشی شیایومی و دیگر محصولات هوشمند این برند ازجمله خودرو نصب خواهد شد.

رابط کاربری HyperOS روش کنترل جدیدی را ارایه می دهد که در آن حرکات دست (ازجمله تکان دادن یا چرخاندن مچ دست) قابلیت هایی مانند پاسخ یا رد تماس و گرفتن عکس یا بررسی آب وهوا را فعال می کند. ترکیب HyperOS و باتری 486 میلی آمپرساعتی بدین معنی است که ساعت شیایومی با هربار شارژ، حدود 15 روز دوام می آورد.

ساعت هوشمند جدید شیایومی به نمایشگر 1٫43 اینچی اولد (از نوع AMOLED) با وضوح 466 در 466 پیکسل، اندازه ی بدنه ی 47 میلی متری و گواهی 5ATM (مقاومت دربرابر نفوذ آب تا عمق 50 متر) مجهز است. این ساعت با سنسور ضربان قلب، اکسیژن خون، ردیاب خواب، 150 حالت ورزشی و GPS عرضه می شود. واچ S3 با دستگاه های اندرویدی و گوشی آیفون سازگار است و از تماس بلوتوثی نیز پشتیبانی می کند.

قیمت ساعت هوشمند جدید شیایومی هنوز مشخص نیست. جزییات بیشتر درباره ی این محصول به زودی منتشر خواهد شد.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ویژگی عجیب ساعت های هوشمند جدید شیایومی" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ویژگی عجیب ساعت های هوشمند جدید شیایومی"، کلیک کنید.