صبحی به سرزندگی ورزش دوستان/همایش پیاده روی خانوادگی در سنندج – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری دیجیتوهان، گروه استان ها: همه ورزش را عامل سلامتی و شادابی می دانند و هر برنامه ای که در راستای فعالیت ورزشی شکل گیرد با استقبال عموم مردم مواجه می شود.

صبح امروز ورزشکاران و ورزش دوستان و خانواده های سنندجی در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی سنندج که از مسیر میدان حجاب آغاز و تا پارک روجیار آبیدر سنندج ادامه داشت، حضور یافتند.

مردم از هر سن و قشری در این همایش شرکت کردند و لحظاتی شاد را برای خود رقم زدند. در این مراسم مسوولان کردستان و شهر سنندج نیز کنار مردم حضور یافتند و در همایش پیاده روی خانوادگی همراه مردم ورزش دوست این شهر شدند.

این برنامه ورزشی که به مناسبت هفته جوان برگزار شد، با اجرای ورزش های کاراته، زورخانه ای، روپایی با توپ توسط دختران و پسران ورزشکار سنندجی همراه شد و مورد استقبال شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی قرار گرفت.

صبحی به سرزندگی ورزش دوستان/همایش پیاده روی خانوادگی در سنندج

پخش زنده این برنامه در شبکه کردستان و شبکه سه سیما نیز موجب شد تا کسانی که امکان حضور در این همایش را نداشتند بتوانند این برنامه پرنشاط را از طریق تلویزیون به تماشا بنشینند.

کردستان در حوزه ورزش ظرفیت های نابی دارد

استاندار کردستان در این برنامه با اشاره به اینکه کردستان در حوزه های مختلف به ویژه هنر و ورزش استعدادهای نابی دارد، اظهار کرد: در عرصه ورزشی قهرمانانی از این استان افتخارآفرین بوده اند.

صبحی به سرزندگی ورزش دوستان/همایش پیاده روی خانوادگی در سنندج

اسماعیل زارعی کوشا یادآور شد: به هر شهرستان یا بخشی که می رویم یکی از مهمترین حوزه های مورد توجه ورزش است و این بیانگر ظرفیت خوب استان در این عرصه است.

وی عنوان کرد: در دستور کار قرار گرفتن احداث زمین چمن مصنوعی از جمله برنامه هایی است که در هر سفر شهرستانی مورد توجه قرار می گیرد.

وی عدم حمایت واحدهای تولیدی از ورزش استان را از گلایه ای حوزه ورزش استان دانست و اضافه کرد: واحدهای صنعتی بزرگ استان از جمله پتروشیمی و لاستیک بارز را مکلف به حمایت مالی کرده ایم و سال آینده شاهد حمایت های بخش خصوصی از تیم های ورزشی خواهیم بود.

صبحی به سرزندگی ورزش دوستان/همایش پیاده روی خانوادگی در سنندج

آمنه غلام ویسی سرپرست ورزش و جوانان استان کردستان نیز در این مراسم از حضور 12 تیم در لیگ های برتر کشور خبر داد و گفت: در رشته انفرادی نیز افتخارات زیادی در این استان کسب شده است.

سید انور رشیدی شهردار سنندج نیز اضافه کرد: اردیبهشت ماه سال اینکه برنامه های فرهنگی و ورزشی در سطح شهر برگزار می شود.

وی افزود: در محل پارک روجیار نیز که اکنون میزبان این همایش پیاده روی است برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی برگزار می شود.

صبحی به سرزندگی ورزش دوستان/همایش پیاده روی خانوادگی در سنندج

در این مراسم که با اهدای جوایزی از جمله یک دستگاه خودرو، 30 دستگاه دوچرخه، پنج سکه و کارت هدیه های نقدی همراه بود به قید قرعه هدایا به حاضران در همایش اهدا شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صبحی به سرزندگی ورزش دوستان/همایش پیاده روی خانوادگی در سنندج – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صبحی به سرزندگی ورزش دوستان/همایش پیاده روی خانوادگی در سنندج – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.