آماده باش هلال احمر برای نوروز 1403/ پیشنهاد ارایه قهوه و کافیین رایگان به رانندگان

آماده باش هلال احمر برای نوروز 1403/ پیشنهاد ارایه قهوه و کافیین رایگان به رانندگان

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر پیشنهاد کرد که برای مقابله با خستگی و خواب و آلودگی رانندگان در جاده های کشور که یکی از مهم ترین دلایل تصادفات رانندگی نیز محسوب می شود، به رانندگان قهوه رایگان یا نوشیدنی های دارای کافیین بالا داده شود.

به گزارش دیجیتوهان، صادق محمودی در جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح های ویژه ترافیکی نوروز 1403 که با حضور رییس پلیس راهور فراجا، رییس سازمان مدیریت بحران کشور و نمایندگانی از وزارت بهداشت، سازمان راهداری، اورژانس، جمعیت هلال احمر و … برگزار شد، به تشریح تمهیدات جمعیت هلال احمر برای نوروز 1403 پرداخت و گفت:برای نوروز 1403 ، تعداد پایگاه های ثابت و سیار امداد و نجات هلال احمر از  1430 پایگاه 1513 پایگاه افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین تعداد امدادگران ما نیز حدود 3 هزار نفر افزایش داشته و به بیش از 22 هزار نفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: همچنین آمبولانس ها و خودروهای امداد و نجات هلال احمر و نیز ناوگان بالگردی ما نیز در آماده باش کامل قرار دارد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه 1000 دستگاه خودروی سازمان امداد و نجات شامل 300 دستگاه آمبولانس و 600 دستگاه خودروی نجات و … در گمرک بوشهر گیر کرده و ترخیص نمی شوند، گفت: امیدواریم که اقدامات لازم برای ترخیص این خودروها انجام شود.

محمودی همچنین با اشاره به گزارش فرمانده پلیس راه کشور درباره سهم خستگی و خواب آلودگی در وقوع تصادفات رانندگی، گفت: پیشنهاد می دهم برای کاهش تصادفات جاده ای به رانندگان قهوه مجانی یا نوشابه و نوشیدنی هایی خاص با کافیین بالا داده شود، تا مانع از خستگی و خواب آلودگی آنان شود. البته بهترین اقدام همچنان همراهی مردم و رانندگان و داشتن خواب و استراحت کافی قبل از رانندگی است.

پایان خبر دیجیتوهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده باش هلال احمر برای نوروز 1403/ پیشنهاد ارایه قهوه و کافیین رایگان به رانندگان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده باش هلال احمر برای نوروز 1403/ پیشنهاد ارایه قهوه و کافیین رایگان به رانندگان"، کلیک کنید.