خودروسازان ژاپنی پدال گاز را رها نکردند
خودروسازان ژاپنی علیرغم کاهش سرعت، سرمایه گذاری های خود در زمینه خودروهای برقی را پیش می برند.
به گزارش دیجیتوهان، خودروسازان ژاپنی هنگام سرمایه گذاری در خودروهای الکتریکی پای خود را روی پدال گاز نگه می دارند. نتایج نشان داده است که مدیران در این حوزه اظهار کرده اند که رشد فروش خودروهای برقی در حال کاهش است اما این برای برخی از سازندگان که قبل از ارزان شدن باتری ها و ایجاد زیرساخت های شارژ کافی، در الکتریکی سازی مسابقه می دهند، شوک وارد نکرده است.
به عبارت دیگر، شرکت های خودروسازی ژاپن می دانستند که خریداران خودرو هنوز آماده نیستند تا آن طور که برخی امیدوار بودند، به سرعت برقی شوند. استفان ما، مدیر ارشد مالی نیسان موتور اظهار کرد که مشتری در مورد سرعت برقی سازی تصمیم می گیرد. الکتریکی شدن رشد خطی نیست و یک خط مستقیم است. بالا و پایین خواهد رفت اما در طی زمان، رشد خواهد کرد.
خودروسازان از جمله تسلا با کاهش سرعت گسترش خودروهای برقی، انتظارات خود را تغییر داده اند. بسیاری از مصرف کنندگانی که تحت تاثیر تورم و نرخ های بهره بالا قرار گرفته اند، هنوز خودروهای برقی را دور از دسترس می دانند و چندین خودروساز هنوز محصولاتی را عرضه نکرده اند که فراتر از خریداران لوکس باشد.
این عوامل به رکورد فروش هیبریدی برای تویوتا موتور کمک کرده است. ضعیف تر شدن ین همچنین باعث افزایش سود در بخش خودروی ژاپن می شود و به شرکت ها فرصت می دهد تا برای ایجاد ظرفیت و توسعه خودروهای برقی با سرعت دقیق تری توجه کنند.
ایجی فوجیمورا، مدیر مالی هوندا موتور، در این ماه گفت که این شرکت می دانست که کاهش سرعت خودروهای الکتریکی ممکن است رخ دهد. با این حال، او اظهار کرد که برای دستیابی به بی طرفی کربن، الکتریکی سازی باید به سمت جلو پیش برود و خودروساز به پیشبرد راهبردی خودروهای الکتریکی خود ادامه خواهد داد.
نیسان نیز دو تریلیون ین در سال 2021 متعهد شد تا در یک بازه زمانی پنج ساله سرعت برق رسانی را تسریع بخشد. ما گفت که این شرکت سرمایه گذاری های لازم را برای ارایه محصولات مناسب به مشتریان خود انجام خواهد داد.
یویچی میازاکی، مدیر مالی تویوتا گفت که خودروهای هیبریدی که به زیرساخت شارژ نیازی ندارند، حمایت مصرف کننده را به عنوان راه حلی واقع بینانه جلب می کنند. خودروساز شماره یک جهان در حال آماده شدن برای فروش سالانه پنج میلیون خودروی بنزینی الکتریکی تا سال 2025 است که یک سال زودتر از آنچه قبلاً انتظار می رفت.
بر اساس گزارش بلومبرگ، تویوتا به دنبال یک خط تولید کامل شامل پیشرانه های الکتریکی، پلاگین هیبریدی و هیدروژنی است تا آماده پاسخگویی به هر تقاضایی باشد.
پایان خبر دیجیتوهان
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خودروسازان ژاپنی پدال گاز را رها نکردند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خودروسازان ژاپنی پدال گاز را رها نکردند"، کلیک کنید.