نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی بر بازار تشدید می شود – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی بر بازار تشدید می شود - خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

کامران ملکی صادقی در گفت وگو با دیجیتوهان اظهار کرد: جلسه هماهنگی گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی با هدف برنامه ریزی و تشدید نظارت ها با توجه به روزهای پایانی سال و حلول ماه مبارک رمضان تشکیل شد.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسه برنامه ریزی جهت بهتر برگزار شدن گشت های مشترک است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: مسیولیت اصلی نظارت بر بازار از حیث قیمت گذاری، توزیع و عرضه بر عهده دستگاه های نظارتی است و تعزیرات حکومتی در حلقه آخر، مسیولیت رسیدگی به پرونده را دارد.

ملکی صادقی عنوان کرد: با توجه به آمارهای ماخوذه نیمی از پرونده های متشکله در تعزیرات حکومتی حاصل گشت مشترک است که این نشان از حضور ملموس تعزیرات حکومتی در سطح بازار است.

وی عنوان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی به لحاظ شرایط خاص بازار و جنگ اقتصادی خود را مقید به حضور در بازار و مشارکت در امر نظارت می داند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی بیان کرد: از مدیران دستگاه های نظارتی خواستاریم طبق برنامه های ابلاغی وارد عمل شده تا از هرگونه اجحاف در حقوق مصرف کنندگان جلوگیری شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی بر بازار تشدید می شود – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی بر بازار تشدید می شود – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.