برزویی: تکلیف بزرگی در برابر دانشگاه فرهنگیان داریم

برزویی: تکلیف بزرگی در برابر دانشگاه فرهنگیان داریم

رییس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه مقام معظم رهبری هیچ جمله ای را در سخنرانی خود دو بار تکرار نمی کند، گفت: اما به دانشگاه فرهنگیان بار ها تاکید کردند و این موضوع نشان دهنده اهمیت موضوع است و تکلیف بزرگی در پیش داریم.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری دیجیتوهان، رجبعلی برزویی، رییس دانشگاه فرهنگیان در مراسم تودیع و معارفه، که امروز چهارشنبه 25 بهمن 1402 برگزار شد، گفت: از اینکه خداوند این فرصت را به من داد در یک جامعه فرهیخته و نجیب فرهنگیان خدمت کنم، خدا را شکر می کنم. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر آموزش وپرورش از قشر معلمان هستند، باید بگویم من نیز از این قشر هستم و لیسانس دبیر ریاضی دارم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به دانشگاه فرهنگیان تاکید ویژه ای دارند، اظهار کرد: و ندیدم ایشان برای هیچ دانشگاهی و زیرنظام آموزش عالی ای آن قدر تاکید داشته باشند. ولی امر مسلمین روی این دانشگاه تاکید بسیار ویژه ای دارند و این موضوع بار مسیولیت ما را سنگین می کند.

رییس دانشگاه فرهنگیان مقام معظم رهبری هیچ جمله ای را در سخنرانی خود دو بار تکرار نمی کند، تصریح کرد:، اما به دانشگاه فرهنگیان بار ها و بار ها تاکید کردند و این موضوع نشان دهنده اهمیت موضوع است و تکلیف بزرگی در پیش داریم. من مسیولیت دانشگاه فرهنگیان را دلی انجام دادم و به این موضوع باور دارم.

برزویی با بیان اینکه یقین دارم کاری که از دل برآید، به موفقیت منجر می شود، عنوان کرد: از وزیر آموزش وپرورش تشکر می کنم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند. دانشگاه فرهنگیان یک شانس بزرگ دارد و آن این است که وزیر آموزش وپرورش دانشگاه را دوست دارد و من از این فرصت نیز استفاده می کنم.

وی با بیان اینکه کشور ما یک روز توانایی ساخت یک فشنگ نیز نداشت، خاطرنشان کرد:، اما می بینیم که امروز به تمام خواسته هایمان رسیدیم و در بحث های دفاعی و هوا و فضا به جایگاه های خوبی رسیدیم. دانشگاه از جایگاه ارزشمندی برخوردار است و مسیولیت سنگینی را بر عهده داریم و از تجربه های ریاست اسبق دانشگاه باید استفاده کنیم تا سرعت قطار را به شدت بالا ببریم. خدا را شاکر هستیم که تمام ظرفیت های کشور برای دانشگاه فرهنگیان فراهم است و باید از این ظرفیت به خوبی بهره ببریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برزویی: تکلیف بزرگی در برابر دانشگاه فرهنگیان داریم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برزویی: تکلیف بزرگی در برابر دانشگاه فرهنگیان داریم"، کلیک کنید.