5000 مترمربع از اراضی دولتی در تنکابن رفع تصرف شد – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

5000 مترمربع از اراضی دولتی در تنکابن رفع تصرف شد - خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری دیجیتوهان، سردار حسن مفخمی شهرستانی بیان کرد: پنجم خرداد ماه امسال شکایتی از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنکابن مبنی بر تصرف زمین های این اداره توسط افرادی به فرماندهی انتظامی شهرستان تنکابن واصل شد.

وی افزود: در ادامه با انجام تحقیقات تخصصی ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان تنکابن مشخص شد متهمان اقدام به تصرف 5 هزار متر از زمین های منابع طبیعی دولتی به ارزش 150 میلیارد ریال کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی ارایه شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه حکم قطعی خلع ید و قلع و قمع اراضی دولتی از سوی مقام قضایی صادر شد، گفت: در نهایت زمین های مذکور رفع تصرف شده و به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنکابن بازگردانده شد.

سردار مفخمی با اشاره به رصد دقیق و اشرافیت بالای پلیس بر اقدامات غیرمجاز و مجرمانه متصرفان اراضی ملی، خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی از اولویت های مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "5000 مترمربع از اراضی دولتی در تنکابن رفع تصرف شد – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "5000 مترمربع از اراضی دولتی در تنکابن رفع تصرف شد – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.