گوشی موبايل سامسونگ گلکسی J2 Core دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت

اگر شما هم بدنبال مطالعه گوشی موبايل سامسونگ گلکسی J2 Core دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

Samsung Galaxy J2 Core Dual sim | گوشی Galaxy J2 Core دو سیم کارته

افراد زیادی در بازار به دنبال خرید تلفن همراه نیستند و دلیل این امر می تواند قیمت پرچمدار نیز باشد. اما دسته دیگری از گوشی ها در رده میانی قرار دارند که به خوبی گوشی های پرچمدار نیستند اما امکانات خوبی دارند. اما خوبی این گوشی ها این است که قیمت کمتری نسبت به پرچمداران دارند. سامسونگ خانواده های مختلفی برای این نوع گوشی ها دارد که گوشی های متنوعی در آن موجود است. J یکی از خانواده های رنج دیده سامسونگ است که گوشی جدیدی به نام Galaxy J2 Core به خانواده اضافه کرده است. همانطور که گفتیم این گوشی نسبت به قیمتش ویژگی های خوبی دارد.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند 5.0 اینچ، نسبت صفحه نمایش به بدنه 66.7 درصد و نسبت تصویر 16:9 با وضوح 540 در 960 پیکسل و تراکم 220 پیکسل در هر اینچ است. سیستم عامل این گوشی اندروید 8.1 اوریو از مدل اندروید go می باشد. چیپست این گوشی هوشمند اگزینوس 7570 با چهار کلاک 1.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T720 است. رم این گوشی هوشمند 1 گیگابایت و حافظه داخلی 8 گیگابایت است که با حافظه جانبی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا است.

سامسونگ برای این گوشی دو سنسور دوربین در نظر گرفته است. سنسور اول پشت قاب 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه و سنسور دوم 5 مگاپیکسلی برای سلفی است. در این گوشی از فناوری USB On-The-go استفاده شده است که بسیار کاربردی است. یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گوشی موبايل سامسونگ گلکسی J2 Core دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گوشی موبايل سامسونگ گلکسی J2 Core دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت"، کلیک کنید.