گوشی موبايل سامسونگ گلکسی Grand Prime پلاس SM-G532F دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت

اگر شما هم بدنبال مطالعه گوشی موبايل سامسونگ گلکسی Grand Prime پلاس SM-G532F دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

تمامی گوشی های با مدل گرند پرایم پلاس که اخیرا تولید شده اند دارای قسمتی مشکی رنگ (صفحه نمایش) هستند.

Samsung Galaxy Grand Prime Plus | Samsung Galaxy Grand Prime Plus

سامسونگ پرفروش‌ترین برند تلفن همراه در جهان است و بالاتر از اپل است. هر دو سامسونگ و اپل در رده گوشی های هوشمند لوکس با هم رقابت می کنند، اما مزیت سامسونگ از نظر آمار فروش کلی، طیف گسترده ای از مدل های مقرون به صرفه آن است که توانسته اند بازار را در این سطح به دست آورند. گوشی های ارزان قیمت سامسونگ برای مشتریانی که توانایی یا علاقه ای به خرید یک گوشی گران قیمت ندارند، انتخاب خوبی هستند.

گلکسی گرند یکی از اعضای قدیمی خط تلفن سامسونگ است که این شرکت مدل های آن را همیشه مطابق با نیاز روز عرضه می کند. Galaxy Grand Prime Plus یک مدل 5.0 اینچی مقرون به صرفه از سامسونگ است که با مشخصات متوسط ​​و سخت افزار قابل قبول عرضه می شود. دوربین 8 مگاپیکسلی، چیپست مدیاتک، 1.5 گیگابایت رم و باتری 2600 میلی آمپر ساعتی از جمله مشخصات این محصول است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گوشی موبايل سامسونگ گلکسی Grand Prime پلاس SM-G532F دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گوشی موبايل سامسونگ گلکسی Grand Prime پلاس SM-G532F دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت"، کلیک کنید.