گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A2 Core دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت

اگر شما هم بدنبال مطالعه گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A2 Core دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

بررسی اجمالی گوشی Samsung Galaxy A2 Core

توجه ویژه سامسونگ به سلیقه ها و اقشار مختلف یکی از موفق ترین عوامل این برند کره ای در بازار موبایل است. سامسونگ از یک سو با گوشی های گران قیمت در صدر بازار قرار دارد و از سوی دیگر گوشی های هوشمند مقرون به صرفه ای مانند Galaxy A2 Core را در سبد محصولات خود دارد تا بتواند اقشار کم درآمد نیز گوشی های باکیفیتی داشته باشند.

Galaxy A2 Core، این زیبای کوچک، با صفحه نمایش 5.0 اینچی، مدلی مقرون به صرفه از سامسونگ است که در بازار ایران موجود است. به طور خلاصه، Galaxy A2 Core کوچکترین را دارد. صفحه نمایش 5.0 اینچی گلکسی A2 Core از رزولوشن 540 در 960 بهره می برد، خوشبختانه سامسونگ در گلکسی A2 Core از لایه ای از گوریلا گلس استفاده کرده که در برابر خط و خش مقاوم است.

اندروید 8 به طور پیش فرض روی گلکسی A2 Core اجرا می شود. گلکسی A2 Core از پردازنده اختصاصی سامسونگ به نام Exynos 7870 استفاده می کند.این پردازنده دارای هشت هسته با فرکانس 1.6 گیگاهرتز است. حافظه داخلی گلکسی A2 Core 8 گیگابایت است که با استفاده از کارت حافظه جانبی قابل افزایش است. 1 گیگابایت رم می تواند عملکرد قابل قبولی را برای اجرای برنامه ها ارائه دهد.

سامسونگ دو دوربین با وضوح 5 مگاپیکسل در جلو و پشت دستگاه قرار داده است. دوربین اصلی در پشت دارای عملکردهای عالی مانند HDR برای عکس و فیلم برداری و همچنین فوکوس خودکار است. دوربین سلفی با دیافراگم 2.2 نیز می تواند عکس های قابل قبولی بگیرد. باتری 2600 میلی آمپری یکی دیگر از ویژگی های گلکسی A2 Core است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A2 Core دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A2 Core دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت"، کلیک کنید.