گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی Note 9 دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت

اگر شما هم بدنبال مطالعه گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی Note 9 دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

سامسونگ گلکسی نوت 9 دو سیم کارت | گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 9

اگر بخواهیم چند گروه از گوشی ها را به عنوان بهترین گوشی های تاریخ انتخاب کنیم، بدون شک خانواده سامسونگ یکی از آن ها خواهد بود. سامسونگ با معرفی سری اول گلکسی نوت نقش مهمی در افزایش گوشی های هوشمند و ایجاد نام هایی مانند فبلت ها ایفا کرده است. اما سری Note فقط به خاطر بزرگ بودن معروف نیست! زیرا این دستگاه دارای قابلیتی است که خانواده نوت را کاملا از تمامی گوشی های سامسونگ جدا می کند. این ویژگی چیزی نیست جز قلمی که علاوه بر سایز بزرگ، دو رکن اصلی گوشی نوت را در بر می گیرد.

فبلت های نوت به قدری در بین مردم محبوب و جا افتاده اند که هر نسل از آن ها که به بازار می آیند توجه مصرف کنندگان را به خود جلب می کنند. گلکسی نوت 9 محصولی از خانواده بزرگ نوت است که توسط سامسونگ معرفی و در نیمه دوم سال 2018 به بازار عرضه شد.گلکسی نوت 9 بزرگترین فبلت تاریخ این خانواده از نظر اندازه صفحه نمایش است. صفحه نمایش 6.4 اینچی گلکسی نوت 9 به لطف حاشیه های کوچک بهترین عملکرد را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این صفحه نمایش با رزولوشن 1440 در 2960 و استاندارد 18.5:9 تراکم پیکسلی 516 و نسبت صفحه نمایش به بدنه 83.4 درصد را به ارمغان می آورد.

سامسونگ مانند همیشه از پردازنده خود در گلکسی نوت 9 استفاده کرده است. اگزینوس 9810 با هشت هسته (4 هسته 2.7 گیگاهرتز + 4 هسته 1.8 گیگاهرتز) قدرتمندترین پردازنده تولید شده توسط سامسونگ از پایان سال 2018 است. اما سامسونگ این کار را به پایان رساند. مناظره در بخش حافظه و برای اولین بار در یک گوشی از حافظه داخلی 512 گیگابایتی استفاده شده که همراه با نسخه 128 گیگابایتی، دو مدل از گلکسی نوت 9 را ایجاد می کند که کاربران می توانند با توجه به نیاز خود انتخاب کنند. و با توجه به قیمت آخرین گوشی یکی از دو مدل 128 یا 512 گیگابایتی را انتخاب کنید. البته حجم رم در این دو نسخه متفاوت است، بنابراین نسخه 512 گیگابایتی با 8 گیگابایت حافظه رم و نسخه 128 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم عرضه می شود.

سامسونگ تجربه موفق دو دوربین ۱۲+۱۲ را در این فبلت تکرار کرده است. گلکسی نوت 9 با دو دوربین که هر کدام دارای سنسور 12 مگاپیکسلی هستند، با وجود بهترین کیفیت تصویر، قابلیت زوم مضاعف یا تغییر دیافراگم از 1.5 به 2.4 را دارد که تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت تصویر دارد. در تاریکی است. علاوه بر این، در بخش فیلمبرداری، گلکسی نوت 9 موفق به ضبط ویدیوهای سوپر اسلوموشن با سرعت 960 فریم بر ثانیه شده است.

اما جذاب ترین ویژگی گلکسی نوت در خانواده گوشی های سامسونگ بدون شک قلم آن است که این بار با قلمی کاملا متفاوت مواجه شدیم. قلم گلکسی نوت 9 یک قلم معمولی نیست. زیرا این بار سامسونگ Notepad را با بلوتوث نصب کرد که از عملکردهای مختلفی پشتیبانی می کند. سامسونگ گلکسی نوت 9 با تمام ویژگی هایی که به آن اشاره کردیم و با باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی Note 9 دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی Note 9 دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت"، کلیک کنید.