گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی J7 Pro SM-J730F دو سیم‌کارت – ظرفیت 64 گیگابایت

اگر شما هم بدنبال مطالعه گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی J7 Pro SM-J730F دو سیم‌کارت – ظرفیت 64 گیگابایت هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

Samsung Galaxy J7 Pro – 64GB | Samsung Galaxy J7 Pro با حافظه 64 گیگابایتی

تجربه موفق سامسونگ با گوشی های سری J این شرکت کره ای را متقاعد کرده است که برای هر گوشی از این خانواده چندین خط فرعی قرار دهد. گلکسی J7 یکی از محبوب ترین گوشی های سامسونگ در جهان است که در بازارهای مختلف از محبوبیت زیادی برخوردار است. یکی از مدل های مجزای این خانواده، گوشی گلکسی جی 7 پرو است که در سال 2017 با هدف ارائه نسخه ای به روز و قدرتمندتر از نسخه استاندارد این خانواده عرضه شد. گلکسی J7 Pro یک میان رده قدرتمند است که با صفحه نمایش 5.5 اینچی و پردازنده قدرتمند خود که توسط سامسونگ ساخته شده است، محبوبیت زیادی به دست آورد.

گلکسی J7 پرو در دو نسخه با حافظه های 32 و 64 گیگابایتی عرضه می شود. سامسونگ در گلکسی J7 پرو از زبان طراحی قدیمی گوشی های خود استفاده کرده است که از زمان گلکسی اس 7 نیز ادامه داشته است. دکمه حسگر اثر انگشت به سنت قدیمی سامسونگ در جلو و روی دکمه هوم است. این دستگاه دارای دوربین 13 مگاپیکسلی هم در جلو و هم در پشت است که قابلیت فیلم برداری با کیفیت Full HD را دارد.

  • لینک های پیشنهادی
  • قیمت گوشی سامسونگ
  • قیمت گوشی هر روز
  • تلفن همراه بخر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی J7 Pro SM-J730F دو سیم‌کارت – ظرفیت 64 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی J7 Pro SM-J730F دو سیم‌کارت – ظرفیت 64 گیگابایت"، کلیک کنید.