گزینه «عجله دارم» به اسنپ و تپسی برمی گردد ؟!

گزینه «عجله دارم» به اسنپ و تپسی برمی گردد ؟!

به گزارش خبرگزاری دیجیتوهان و براساس گزارش پیوست، بر اساس نظریه معاونت حقوقی ریاست جمهوری، گزینه «عجله دارم» مصداق گران فروشی نیست و سکوهای تاکسی اینترنتی می توانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند.

نتیجه صورتجلسه با موضوع «حذف گزینه عجله دارم» که در نهم خردادماه به امضای رییس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب وکار کشور، «سید امیر سیاح» رسیده است، نشان می دهد گزینه عجله دارم مصداق گرانفروشی نیست و پلتفرم ها می توانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند.

این در حالی است که سازمان تعزیرات حکومتی در اسفندماه گذشته، گزینه عجله دارم را مصداق گران فروشی اعلام کرد و پلتفرم های تاکسی اینترنتی مجبور به حذف این گزینه از خدمات خود شدند.

در این صورتجلسه آمده است: بر اساس نظریه معاونت حقوقی ریاست جمهوری، گزینه «عجله دارم» در سکوهای اینترنتی مصداق گرانفروشی نیست و سکوهای تاکسی اینترنتی می توانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند و سکوها مکلفند اطلاعات آنالیز قیمت گذاری خود را طی دو هفته به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور ارایه کنند.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گزینه «عجله دارم» به اسنپ و تپسی برمی گردد ؟!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گزینه «عجله دارم» به اسنپ و تپسی برمی گردد ؟!"، کلیک کنید.