کاهش 12 درصدی سرقت در پایتخت/ برپایی 120 ایستگاه نوروزی پلیس در تهران

کاهش 12 درصدی سرقت در پایتخت/ برپایی 120 ایستگاه نوروزی پلیس در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کاهش 12 درصدی سرقت در پایتخت خبر داد.

به گزارش دیجیتوهان، سردار عباسعلی محمدیان در رزمایش نوروز 1403 که صبح امروز در میدان آزادی تهران برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو به مردم و پرسنل انتظامی گفت: سال گذشته و در آستانه نوروز 1402 در همینجا به مردم تهران اطمینان دادیم که با آرامش به سفرهای نوروزی بروند چراکه پلیس آمادگی کامل برای حفظ نظم و آرامش دارد و امروز باز هم این قول را به مردم که به سفر رفته یا در طول تعطیلات در شهر هستند و همچنین به مسافران نوروزی می دهیم.

وی با بیان اینکه اینکه در سال 1402 برخورد با مواردی نظیر سرقت، فروش موادمخدر، جمع آوری معتادان متجاهر و … با جدیت دنبال شد، گفت:  با اقدامات انجام شده از سوی ماموران و همچنین با همراهی و همکاری خوب مردم، موفق شدیم تا خرده فروشان موادمخدر را شناسایی و دستگیر کنیم. همچنین در جمع آوری معتادان متجاهر نیز اقدامات خوبی انجام شد.

محمدیان با اشاره به مرتبط بودن مواردی نظیر سرقت و اعتیاد با یکدیگر گفت: همکاران من در پلیس پایتخت موفق شدند تا با اجرای طرح های مختلف از ابتدای سال تا کنون سرقت را در پایتخت 12 درصد کاهش دهند که آمار قابل توجهی است.

رییس پلیس پایتخت با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در حفظ، تامین و ارتقاء امنیت گفت: در همین راستا نیز از مشارکت خوب مردم تهران طی یک سال گذشته در تامین نظم و امنیت تشکر می کنم.

وی در ادامه به اقدامات و تمهیدات پلیس در ایام نوروز 1403 پرداخت و گفت: 120 ایستگاه نوروزی را در نقاط مختلف شهر تهران دایر کردیم و این ایستگاه ها علاوه بر کلانتری ها و پاسگاه ها و مراکز انتظامی ما به مردم خدمات ارایه می کنند. همچنین تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا تصادفات به ویژه تصادفات جاده ای را کاهش دهیم.

محمدیان با اشاره به همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان نیز گفت: بیش از 300 تیم مشترک بین اتحادیه های صنفی و واحد نظارت بر اماکن پلیس هماهنگ شده اند تا با حفظ شیونات اسلامی ماه مبارک رمضان را پشت سر بگذاریم.

پایان خبر دیجیتوهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش 12 درصدی سرقت در پایتخت/ برپایی 120 ایستگاه نوروزی پلیس در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش 12 درصدی سرقت در پایتخت/ برپایی 120 ایستگاه نوروزی پلیس در تهران"، کلیک کنید.