نقد و بررسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M31

اگر شما هم بدنبال مطالعه نقد و بررسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M31 هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

بررسی کنید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ام 31

گوشی گلکسی M31 یکی از جدیدترین محصولات شرکت سامسونگ است که در سال 2020 معرفی و به تازگی در بازار عرضه شده است. در ادامه به مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی ام 31 می پردازیم تا ببینیم چه امکانات و تجهیزاتی را در اختیار ما قرار می دهد.

طراحی

گلکسی M31 دارای طراحی مدرن و طراحی زیبا است. ابعاد این گوشی 8.7×75.1×159.2 میلی متر و وزن 191 گرم است و بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است. ماژول دوربین چهارگانه و حسگر اثر انگشت در پشت این دستگاه قرار گرفته اند. در سمت راست این دستگاه یک دکمه پاور و یک دکمه بالا/پایین وجود دارد و در سمت پایین شاهد اسپیکر، پورت Type C و جک 3.5 میلی متری صدا هستیم. در قاب جلویی نمایشگری با حاشیه باریک و دوربین سلفی در سوراخ قلب آن تعبیه شده است. در مجموع کیفیت ساخت این گوشی خوب است، اگرچه سامسونگ با استفاده از صفحه نمایش شیشه ای توانسته تجربه کاربری این محصول را جذاب تر کند، اما با تمام جزئیات، این گوشی راحت است و حس خوبی را به شما القا می کند.


قیمت گوشی


صفحه نمایش

صفحه نمایش 6.4 اینچی Infinity-U با وضوح 2340 در 1080 پیکسل به شما کمک می کند آنچه را که می خواهید با کیفیت و وضوح بالا ببینید. پنل به کار رفته در این نمایشگر از نوع SuperAMOLED است که جزئیات بیشتری را با کیفیت FHD+ در اختیار شما قرار می دهد. تماشای فیلم و بازی با Galaxy M31 سرگرم کننده است و تجربه هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد.

ARO

در گلکسی M31 با ارائه روش های امنیتی متفاوت و قابل اعتماد، امکان دسترسی راحت تری به گوشی شما وجود دارد. گلکسی M31 از حسگر اثر انگشت برای باز کردن قفل استفاده می کند که در پشت دستگاه قرار می گیرد. این سنسور دارای دقت بالا و سرعت وضوح صفحه نمایش قابل قبولی است. همچنین این امکان در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید با برخی از برنامه هایی که امکان تولید رمز عبور را دارند رمزگذاری کنید و اثر انگشت خود را به عنوان رمز ورود قرار دهید. گلکسی M31 همچنین دارای سیستم تشخیص چهره است که دوربین سلفی آن را تشخیص می دهد. دقت فناوری تشخیص چهره بسته به محیط متفاوت است. اگرچه این فناوری از امنیت کمتری نسبت به حسگر اثر انگشت برخوردار است، اما عملکرد آن به طور کلی رضایت بخش است.

دوربین

دوربین اصلی گلکسی M31 یک سنسور 64 مگاپیکسلی با f/1.8 است که می تواند جزئیات زیادی را ثبت کند و عکس های باکیفیتی را در اختیار شما قرار دهد. سنسور دوم یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با f/2.2 است که برای عکاسی با زاویه 123 درجه استفاده می شود. به لطف این سنسور می توانید عکس هایی بگیرید که محدوده وسیع تری را پوشش می دهند. همچنین در ساخت این گوشی از سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی استفاده شده است که امکان عکاسی از سوژه را در فاصله نزدیک فراهم می کند. در نهایت به سنسور عمق میدان 5 مگاپیکسلی می رسد که برای عمق بخشیدن به تصویر استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت که عکاسی با گلکسی M31 با وجود سنسورهای مختلف، تجربه بسیار خوبی است. در پایان می توان گفت کیفیت عکس های گرفته شده با گلکسی M31 خوب و تصاویر آن بسیار شفاف و شفاف است که می تواند شما را در ثبت خاطرات خوش همراهی کند.

دوربین سلفی

سنسور 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 دوربین سلفی گوشی سامسونگ گلکسی ام 31 محسوب می شود که در سوراخی در قلب نمایشگر این گوشی هوشمند قرار گرفته است. این سنسور می تواند تصاویر باکیفیت و باکیفیت ثبت کند و قابلیت فیلم برداری 4K از دیگر امکاناتی است که در اختیار کاربران این محصول قرار می گیرد.

پردازنده

در پیکربندی گوشی گلکسی M31 از Exynos 9611 استفاده شده است که با 8 هسته پردازنده و 6.8 گیگابایت رم می تواند بسیاری از فرآیندها را انجام دهد. پردازنده های گرافیکی Mali-G72 MP3 و Exynos 9611 می توانند بازی های سنگین و برنامه های خاص را اجرا کنند و حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی به شما این امکان را می دهد که به راحتی فایل های خود را ذخیره کرده و به آنها دسترسی داشته باشید. فناوری 10 نانومتری این محصول باعث شده تا این پردازنده در دمای کمتری کار کند و مصرف انرژی در کمترین حد ممکن باشد. به طور کلی تجهیزات این گوشی در واقع پاسخگوی نیاز شماست، در حال حاضر این گوشی برای انجام فرآیندهای سنگین و خاص تری مقایسه می شود که گلکسی M31 با عملکرد خوبی پشت سر گذاشت.

باتری و اسپیکر

می توان گفت یکی از نقاط قوت گوشی گلکسی M31 که آن را از سایر گوشی ها متمایز می کند باتری آن است. گلکسی M31 از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که می تواند تا 2 روز دوام بیاورد یا اگر از آن دسته افرادی هستید که زیاد از گوشی استفاده می کنید تا 1 روز و نیم دوام می آورد. با گلکسی M31، از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند، اما به نظر می رسد سرعت شارژ همچنان پایین است زیرا شارژ این کتاب از باتری آسان نیست. این گوشی هوشمند می تواند در عرض 30 دقیقه شارژ شما را از 0% به 21% افزایش دهد و در عرض 1 ساعت شارژ شما را به 40% برساند که سامسونگ انتظار دارد برای این اندازه باتری سریعتر شارژ شود همانطور که در بالا گفتیم، اسپیکر گوشی Galaxy M31 در لبه پایینی قرار دارد. این اسپیکر می تواند صدایی شفاف و شفاف تولید کند که به راحتی فضای اطراف شما را پر می کند و می توانید از گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید.

رابط کاربری و اندروید

گلکسی M31 با اندروید 10 عرضه می شود که با انتشار نسخه جدید می توان آن را به نسخه بالاتر ارتقا داد. گلکسی M31 با رابط کاربری سامسونگ (One UI 2.0) عرضه می شود که گرافیک بسیار زیبایی دارد و از زبان طراحی ساده و واضحی بهره می برد و کار با آن آسان است. استفاده از رابط کاربری سامسونگ آسان است، بنابراین می توانید به سرعت کار کنید و به منوها دسترسی داشته باشید. رابط کاربری یک تجربه جالب است که به نظر می رسد برای همه مناسب باشد.

خلاصه

با توجه به موارد ذکر شده مانند طراحی شیک، پردازنده قدرتمند و باتری باکیفیت، می توان به این نتیجه رسید که گوشی گلکسی m31 می تواند انتخاب خوبی برای خرید گوشی باشد. همچنین لازم به ذکر است که سامسونگ از معدود برندهایی است که از صفحه نمایش Super AMOLED در گوشی های خود استفاده می کند که کیفیت بهتری را در اختیار شما قرار می دهد. این ویژگی باعث شده قیمت گوشی های سامسونگ در این مدل به صرفه باشد.

اقلام همراه با محصول

در جعبه گلکسی M31، شارژر سریع 15 واتی، کابل شارژ، دفترچه راهنمای کاربر و کارت گارانتی به طور پیش فرض موجود است. البته ممکن است این اقلام بسته به بسته بندی و کشور تولید کننده متفاوت باشد، بنابراین می توانید اطمینان بیشتر را از فروشنده بخواهید.

چرا خرید؟

  • صفحه نمایش Super AMOLED
  • باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M31" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M31"، کلیک کنید.