نقد و بررسی گوشی سامسونگ مدل گلکسی Samsung Galaxy A01 Core | A01 Core

اگر شما هم بدنبال مطالعه نقد و بررسی گوشی سامسونگ مدل گلکسی Samsung Galaxy A01 Core | A01 Core هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

بررسی Samsung Galaxy A01 Core | هسته A01

طراحی

گوشی Samsung Galaxy A01 Core با ابعاد 8.6 x 67.5 x 141.7 میلی متر و وزن 150 گرم طراحی و ساخته شده است. ساختار پشتی و قاب اطراف گلکسی A01 Core از پلاستیک ساخته شده و مواد به کار رفته در ساخت آن از کیفیت خوبی برخوردار است که حس خوبی را به شما القا می کند. سمت راست گوشی سامسونگ شامل دکمه پاور و کنترل صدا است و سمت چپ محل قرارگیری شیار سیم کارت است. در قسمت پایین قاب Samsung Galaxy A01 Core، درگاه Type C، بلندگو و میکروفون دیده می شود. Samsung Galaxy A01 Core یک گوشی هوشمند 5.3 اینچی است که در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز عرضه می شود.

صفحه نمایش

مدل Samsung Galaxy A01 Core دارای صفحه نمایش 5.3 اینچی PLS TFT LCD است که نسل جدیدی از نمایشگرها است. این صفحه نمایش می تواند تصاویری با رزولوشن 720 در 1480 پیکسل را با کیفیت خوب نمایش دهد. تراکم پیکسلی 311ppi همچنین به شما کمک می کند تا محتوای خود را واضح تر و با جزئیات بیشتر ببینید. نسبت تصویر به بدنه 74.5 درصد است، بنابراین بیشتر پنل جلویی به صفحه نمایش اختصاص داده شده است و لبه چندانی نمی بینیم. در کل Galaxy A01 Core عملکرد خوبی دارد که می تواند رضایت کاربران را جلب کند.

دوربین

همانطور که می دانید Samsung Galaxy A01 Core یک گوشی مقرون به صرفه به حساب می آید، بنابراین خبری از دوربین چندگانه نیست. دوربین سامسونگ گلکسی A01 Core یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است که از فناوری فوکوس خودکار نیز بهره می برد. کیفیت تصاویر ثبت شده با این گوشی هوشمند چندان چشمگیر نیست اما در مقایسه با سایر گوشی های هم رده در سطح بالایی قرار دارد. گلکسی A01 Core همچنین قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080p را دارد که از مزیت های این گوشی هوشمند به حساب می آید. یک سنسور 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 یک دوربین سلفی محسوب می شود که به شما امکان تعامل با فیلم ها و ثبت عکس های سلفی را می دهد. گوشی هوشمند Samsung A01 Core در قسمت دوربین حرف زیادی برای گفتن ندارد و تنها برای ثبت لحظه یا حادثه و یادآوری روزهای شیرین و تلخ استفاده می شود.

پردازنده

استفاده از پردازنده Mediatek MT6739 با معماری 28 نانومتری در پیکربندی Galaxy A01 Core به این گوشی هوشمند اجازه می دهد تا نیازهای روزانه شما را برطرف کند. چهار پردازنده Cortex-A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و حافظه گرافیکی PowerVR GE8100 وظیفه این پردازش ها را بر عهده دارند. گوشی مقرون به صرفه سامسونگ به گونه ای طراحی شده است که پاسخگوی نیازهای روزمره شما باشد و نباید انتظار پردازش سنگین یا بازی های گرافیکی مختلف را از آن داشته باشید. گوشی سامسونگ گلکسی A01 Core در دو مدل با ظرفیت داخلی 16 گیگابایت رم 1 گیگابایت و رم 32 گیگابایت و 2 گیگابایت عرضه می شود. همچنین اگر میزان حافظه داخلی پاسخگوی نیاز شما نیست، می توانید با استفاده از کارت حافظه microSD ظرفیت ذخیره سازی گوشی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

باتری و اسپیکر

Samsung Galaxy A01 Core با باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت کار می کند که می تواند تا ظهر روز در استفاده مداوم و بالا شما را همراهی کند. البته اگر از آن دسته از کاربران سبک گوشی هوشمند هستید، این میزان باتری می تواند یک روز کامل برای شما دوام بیاورد. اسپیکر Galaxy A01 Core صدای فراگیر نیز دارد و کیفیت صدایی که تولید می کند خوب است. البته ناگفته نماند که با افزایش صدا کمی از کیفیت آن کاسته می شود که چندان آزاردهنده نیست. در مجموع عملکرد گوشی Galaxy A01 Core از نظر باتری و اسپیکر در سطح قابل قبولی قرار دارد و عملکرد آن راضی کننده است.

رابط کاربری و اندروید

Samsung Galaxy A01 Core در هنگام راه‌اندازی با Android 10 عرضه می‌شود، Android (Go Edition) به شما کمک می‌کند حافظه خود را با برنامه‌های سفارشی از پیش نصب‌شده بهینه‌سازی شده برای استفاده سریع و آسان حفظ کنید. البته لازم است بدانید که با ارائه نسخه جدید این سیستم عامل از سوی سازنده، می توان این گوشی را به نسخه بالاتر نیز آپدیت کرد. همچنین گوشی Samsung Galaxy A01 Core از رابط کاربری Samsung One UI بهره می برد که طراحی گرافیکی جذابی دارد و امکانات زیادی در آن موجود است.

خلاصه

Galaxy A01 Core یک گوشی سامسونگ است که قیمت مناسبی دارد و می تواند انتخاب خوبی برای بسیاری از افرادی باشد که قصد خرید گوشی هوشمند دارند اما نمی خواهند هزینه زیادی برای آن بپردازند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی سامسونگ مدل گلکسی Samsung Galaxy A01 Core | A01 Core" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی سامسونگ مدل گلکسی Samsung Galaxy A01 Core | A01 Core"، کلیک کنید.