نقد و بررسی سامسونگ مدل گلکسی Galaxy A42 5G

اگر شما هم بدنبال مطالعه نقد و بررسی سامسونگ مدل گلکسی Galaxy A42 5G هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

بررسی Samsung Galaxy A42 5G

گوشی سامسونگ a42

با موفقیت سری A در بازار گسترده، سامسونگ تصمیم گرفت این سری را بیش از پیش گسترش دهد. امروزه کاربران به دنبال دستگاهی قدرتمند با قیمتی مقرون به صرفه هستند و سری A سامسونگ تا حد زیادی این نیاز را برآورده کرده است. حالا سامسونگ جدیدترین آل این وان خود را با نام گلکسی A42 5G عرضه کرده است که تمامی ویژگی های یک گوشی هوشمند خوب و کارآمد را دارد که در ادامه آن را مشاهده خواهیم کرد.

طراحی و ساخت چشم نواز

طراحی زیبا گلکسی A42 5G ظاهری جذاب و منشوری به آن می بخشد. منحنی های اصلاح شده، نگه داشتن آن را راحت می کند و امکان ناوبری آسان روی صفحه را فراهم می کند. الگوی هولوگرافیک و روشنایی بالا ظاهری پویا را از هر زاویه ای ایجاد می کند و دارای پوشش های ظریف مشکی، سفید و خاکستری Prism Dot است. این طراحی بسیار متفاوت و جذاب از سامسونگ است که می تواند راهگشای این سبک طراحی در محصولات بعدی این برند باشد. قاب عقب از پلاستیک براق بادوام ساخته شده است که هنگام در دست گرفتن حس خوبی را منتقل می کند. بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده است که به استحکام گوشی می افزاید. ابعاد گلکسی A42 5G 164.4 x 75.9 x 8.6 میلی‌متر و وزن 193 گرم است. در کنار قاب دکمه پاور و دکمه های بالا و پایین و در سمت دیگر درگاه سیم کارت قرار دارد. در قاب زیر گوشی یک پورت Type C، جک 3.5 میلی متری هدفون، یک بلندگو و یک میکروفون وجود دارد. به طور کلی ساخت و طراحی گلکسی a42 5g بسیار منحصر به فرد بوده و در حیطه وسیعی با سایر مدل های سری A متفاوت است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

صفحه نمایش

گوشی هوشمند Samsung Galaxy A42 5G دارای صفحه نمایش با کیفیتی است که توسط نمایشگر Infinity-U خود سامسونگ تولید شده است که به لطف فناوری Super AMOLED، محتوای روزانه شما بهترین، واضح و شفاف به نظر می رسد. این صفحه نمایش 6.6 اینچی حدود 84.3 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است که دارای وضوح مؤثر 720 در 1600 و تراکم 266 پیکسل در هر اینچ است. این نمایشگر به دلیل کیفیت بالایی که دارد می تواند در زیر نور خورشید بدون افت کیفیت به خوبی کار کند. لبه نمایشگر نسبت به بدنه خوب است و موقعیت خوبی را برای کاربر فراهم می کند.

سخت افزار و نرم افزار گلکسی A42 5G

Samsung Galaxy A42 مقرون به صرفه از پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 750G (8nm) و پردازنده گرافیکی Adreno 619 استفاده می کند که شامل 8 هسته (هسته 2.2 گیگاهرتز Kryo 570 و شش هسته 1.8 گیگاهرتز Kryo 570) است. حافظه داخلی 128 گیگابایتی و 4، 6 و 8 گیگابایتی برای این محصول طراحی شده است و رم از نوع UFS 2.1 است که از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کند. سیستم عامل گلکسی A42 5G اندروید 10 و رابط کاربری UI 2.5 است که قابلیت به روز رسانی را دارد. به طور کلی، سخت افزار و نرم افزار گوشی هوشمند سامسونگ A42 5G در پخش گرافیک و ویرایش رسانه بسیار قدرتمند و کارآمد است.

دوربین

گلکسی A42 5G از نظر صفحه نمایش، پردازنده و طراحی عملکرد خوبی داشت. اما این تنها نقطه مثبت این گوشی میان رده نیست و گلکسی A42 دوربین عالی با عملکرد خوب در شب و روز دارد. این دوربین در یک ماژول مربع در پشت قرار گرفته است. شامل چهار دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی (اندازه پیکسل 0.8 میکرومتر، اندازه سنسور 1/2.0 اینچی، f/1.8، فوکوس خودکار تشخیص فاز)، لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض (f/2.2)، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی (f) / 2.4) و یک لنز سنسور عمق 2 مگاپیکسلی (f/2.4). دوربین اصلی به خوبی کار می کند. با فعال کردن حالت عکس در تاریکی نگران نور نباشید، می‌توانید با دوربین عمقی نقشه‌های حرفه‌ای بگیرید، کوچک‌ترین جزئیات را با دوربین ماکرو ثبت کنید و با لنز واید فضای بیشتری به عکس‌های خود اضافه کنید. . رنگ ها به وضوح و دقیق نشان داده می شوند اما با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه و لرزشگیر الکترونیکی تصویر و فناوری ژیروسکوپی تصویر، می توانید فیلم بگیرید و لحظاتی را که از بودن در کنار دوستان و خانواده لذت می برید ضبط کنید.

کیفیت دوربین سلفی بسیار قابل قبول است و در شرایط نوری خوب عکس هایی با کیفیت بالا و وضوح خوبی ثبت می کند. دوربین ها شامل یک دوربین 20 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض (f/2.2) هستند که می تواند ویدیوهای 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند و در یک بریدگی قطره اشکی کوچک قرار می گیرد.

باتری و سایر امکانات

جدیدترین محصول سامسونگ، گلکسی A42 5G، با باتری قدرتمندی عرضه می شود. ظرفیت این باتری 5000 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع 15 واتی است که از طریق پورت USB Type-C 2.0 شارژ می شود. این باتری توانایی 36 ساعت مکالمه، 34 ساعت پخش ویدئو، 21 ساعت وبگردی با اینترنت سیمی و 22 ساعت با اینترنت WiFi و 130 ساعت پخش موسیقی را دارد، اما جسورانه ترین و شایسته ترین تعریف گلکسی A42 است. برای استفاده از اینترنت نسل پنجم این محصول از چیپست 5G بهره می برد که سرعت ارتباطی فوق العاده با این موبایل را در پی داشته است. استفاده از فناوری 5G در طیف گسترده ای از دستگاه ها با قیمت پایین نشان دهنده قصد سامسونگ برای گسترش اینترنت 5G در سراسر جهان است. سنسور اثر انگشت گلکسی A42 5G در زیر صفحه نمایش (اپتیکال) قرار گرفته که سرعت بسیار خوبی دارد. دارای شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و سنسور قطب نما. بلوتوث نسخه 5 و وای فای پرسرعت از دیگر ویژگی های هیجان انگیز سامسونگ A42 5G هستند.

چرا خرید؟

• اینترنت پرسرعت 5G

• دوربین خوب

• باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سامسونگ مدل گلکسی Galaxy A42 5G" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سامسونگ مدل گلکسی Galaxy A42 5G"، کلیک کنید.