مهمترین نیازهای عرصه ارتباطات به روزرسانی دانش و مهارت ها است – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

مهمترین نیازهای عرصه ارتباطات به روزرسانی دانش و مهارت ها است - خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دیجیتوهان، سید علی احمدزاده طی پیامی با تبریک روز روابط عمومی آورده است: روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و انعکاس دهندگان صادق رویدادها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز فرخنده، به تمامی فعالان عرصه روابط عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد، که با تعهد و دلسوزی، رسالت خطیر اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطبان را بر عهده دارند، تبریک و شادباش می گویم.

در ادامه پیام آمده است: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان ها و مخاطبان، نقشی اساسی در ایجاد اعتماد، همدلی و همسویی افکار عمومی با اهداف و برنامه ها ایفا می کند. بدون شک، تلاش ها و فعالیت های ارزشمند فعالان این عرصه در ارتقای سطح آگاهی و مشارکت مردم در عرصه های مختلف، نقشی تعیین کننده دارد.

استاندار در ادامه پیام است: امروزه با گسترش روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات و ظهور شبکه های اجتماعی، روابط عمومی ها با چالش ها و فرصت های جدیدی روبرو هستند. ضرورت به روزرسانی دانش و مهارت ها و بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی، از جمله مهم ترین نیازهای این عرصه برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان در عصر حاضر است.

امیدوارم با تلاش و همت مضاعف فعالان روابط عمومی، شاهد ارتقای روزافزون جایگاه این حرفه در استان کهگیلویه و بویراحمد و انعکاس مطلوب دستاوردها و ظرفیت های این استان در سطح ملی و بین المللی باشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مهمترین نیازهای عرصه ارتباطات به روزرسانی دانش و مهارت ها است – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مهمترین نیازهای عرصه ارتباطات به روزرسانی دانش و مهارت ها است – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.