معرفی و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

معرفی و بررسی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

سامسونگ با معرفی گلکسی نوت 10 پلاس، تجربه موبایل جدیدی را طراحی کرده است که مجموعه ای از رایانه ها، کنسول های بازی، دوربین ها و عکس ها و قلم هوشمند را ارائه می دهد. امسال سامسونگ سنت معرفی سری نوت را شکست و دو مدل گلکسی نوت را معرفی کرد و پس از چند ماه گلکسی نوت 10 لایت را با قیمت کمتری عرضه کرد. امروز به بررسی گلکسی نوت 10 پلاس می پردازیم که بزرگ ترین این خانواده محسوب می شود. شما می توانید قیمت گوشی های سامسونگ را در فروشگاه های آنلاین بررسی کنید و با توجه به نیاز خود و در دسترس بودن روز بازار خرید کنید.

کیفیت طراحی و ساخت

طراحی ساده، ارگونومیک و سبک این دستگاه فوق العاده استاندارد جدیدی را برای تلفن های همراه تعریف کرده است. سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس از صفحه نمایش infinity-O استفاده می کند و دوربین سلفی کوچک آن درست در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است، به این معنی که شما با یک صفحه نمایش فوق العاده روبرو هستید. سامسونگ لبه پشت و پنل جلویی دستگاه را به صورت منحنی طراحی کرد که باعث بهبود ارگونومی دستگاه شد. سامسونگ این گوشی را در سه رنگ سفید رنگین کمانی، سفید پوسته و مشکی عرضه کرده است. رنگ سفید رنگین کمانی این دستگاه جلوه ای رنگارنگ و زیبا در برابر نور به گوشی می دهد. نوت 10 پلاس از طراحی زیبا و کیفیت ساخت مثال زدنی برخوردار است. پنل پشت و جلوی دستگاه با لایه ای از گوریلا گلس 6 پوشانده شده و فریم دور گوشی از آلومینیوم ساخته شده است. ابعاد این گوشی 162.3 x 2.77 x 9.7 و وزن آن 196 گرم است که برای گوشی با این ابعاد منطقی به نظر می رسد. لبه پایینی دستگاه کوچکتر است و لبه بالایی دستگاه تقریباً وجود ندارد که باعث جذابیت گوشی می شود. در پشت دستگاه شاهد دوربین سه گانه با ماژول TOF، فلاش LED و لوگوی سامسونگ هستیم. سه دوربین این دستگاه به صورت عمودی چیده شده اند، در ادامه به بررسی عملکرد این دوربین ها می پردازیم. صفحه نمایش و دوربین سلفی در جلوی دستگاه قرار دارند. در سمت چپ گوشی شاهد دکمه های کاهش و افزایش صدا و کلید پاور هستیم. در لبه پایینی می‌توانید پورت USB-C، میکروفون، اسپیکر و شیار قلم این گوشی را بیابید، در حالی که لبه بالایی میزبان درگاه سیم‌کارت و کارت حافظه خارجی، بلندگوی کوچک و میکروفون دوم است. عدم وجود جک 3.5 میلی متری هدفون یکی دیگر از نکاتی است که سامسونگ زمانی اپل را به خاطر حذف آن مورد تمسخر قرار داد، اما تصمیم گرفت این جک پرکاربرد را حذف کند. در کل به نظر ما طراحی گلکسی نوت 10 پلاس زیباست و از مقاومت این گوشی قدرتمند قدردانی می کنیم.

صفحه نمایش

به گفته سامسونگ، آنها مهندسی صفحه نمایش را از کوچکترین عنصر یعنی پیکسل آغاز کردند تا با ایجاد رنگ های زیبا، صفحه نمایش گلکسی نوت 10 پلاس را به یکی از بهترین نمایشگرهای بازار در میان پرچم های ملی تبدیل کنند. سامسونگ برای این گوشی یک صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED با رزولوشن 3040 در 1440 پیکسل و تراکم پیکسلی 498ppi با نسبت 19:9 در نظر گرفته است. این نسبت به صفحه نمایش روی بدنه به 91 درصد رسیده است و این نکته باعث می شود تماشای فیلم و بازی در این گوشی لذت بخش تر است. همچنین صفحه نمایش این گوشی از HDR10+ استاندارد و همیشه روشن پشتیبانی می کند. صفحه نمایش این گوشی با کاهش نور آبی در هر پیکسل، خستگی چشم و اختلالات خواب را بدون تاثیر بر رنگ کاهش می دهد. حسگر اثرانگشت اولتراسونیک این گوشی زیر صفحه نمایش قرار گرفته و سرعت خوبی دارد. به طور کلی باید بگوییم که با خرید این گوشی یکی از بهترین صفحه نمایش های گوشی موبایل را تجربه خواهید کرد.

دوربین

گلکسی نوت 10 پلاس از سه دوربین با دوربین ToF استفاده می کند. دوربین اصلی این گوشی از سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم دوگانه با حالت شب بهره می برد. حالت F1.5 نور را به تاریکی می آورد، حالت F2.4 همه چیز را در روز روشن نگه می دارد و حالت شب صحنه های بسیار تاریک را روشن می کند. دوربین تله فوتو این گوشی یک دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.1 و دوربین اولترا واید دارای سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.2 است. دوربین سلفی این گوشی یک دوربین 10 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.2 است. کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین این گوشی بسیار خوب است و رنگ ها بسیار دقیق و شفاف هستند و دوربین جزئیات را به خوبی ثبت می کند. یکی از کاربردی ترین قابلیت های این گوشی استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی سوژه است که تاثیر مثبتی بر کیفیت تصویر دارد. دوربین این گوشی قابلیت فیلمبرداری 4K و فیلمبرداری فوق آهسته 960 فریم بر ثانیه با کیفیت HD را دارد. می‌توانید هنگام فیلم‌برداری با این گوشی پس‌زمینه را محو کنید تا با بوکه در حالت ویدیو، مانند فیلم، عمق میدان ایجاد کنید. یکی دیگر از قابلیت های فیلم برداری گلکسی نوت 10 پلاس Zoom-in Mic برای ضبط صدای دلخواه است و با زوم بر روی سوژه مورد نظر، دوربین صدای این موضوع را با دقت بیشتری ضبط می کند. و ویژگی Super steady تصاویر متحرک و متحرک را روان و طبیعی می کند.

سخت افزار

سامسونگ در داخل گلکسی نوت 10 پلاس از پردازنده 7 نانومتری اگزینوس 9825 استفاده کرده است. این پردازنده هشت هسته ای از دو هسته قدرتمند M4 با فرکانس 2.73 گیگاهرتز، دو هسته قدرتمند Cortex-A75 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف Cortex-A55 با فرکانس 1.9 گیگاهرتز استفاده می کند. پردازنده گرافیکی این گوشی Mali-G76 MP12 می باشد. این گوشی در 2 نسخه 256 و 512 با 12 گیگابایت رم عرضه شده است که با کارت حافظه جانبی می توان یک ترابایت دیگر به آن اضافه کرد. این دستگاه برای انجام کارهای سنگین و انجام بازی های گرافیکی گوشی خوبی است و با لگ یا لگ مواجه نخواهید شد.

باتری و اسپیکر

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس دارای باتری 4300 میلی آمپر ساعتی است. این گوشی از فناوری مدیریت هوشمند نیز بهره می برد. این فناوری قابلیتی است که نحوه استفاده از گوشی را در طول روز تشخیص می دهد و مصرف باتری را تنظیم می کند. گلکسی نوت 10 پلاس از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. باتری این گوشی در 30 دقیقه تا 58 درصد شارژ می شود و 75 دقیقه شارژ کامل می شود. اندازه و کیفیت گوشی گلکسی نوت 10 پلاس بسیار خوب است و به لطف استفاده از بلندگوهای استریو رضایت شما را جلب می کند. اما بهتر است سامسونگ برای این گوشی از جک 3.5 میلی متری هدفون استفاده کند.

نرم افزار

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس را با اندروید 9 و اولین نسخه رابط کاربری One UI منتشر کرد اما اخیرا آپدیت اندروید 10 و One UI 2 برای این گوشی منتشر شده است. به گفته سامسونگ، این رابط به شما کمک می کند تا روی چیزهای مهم تمرکز کنید. مطمئنا این رابط کاربری یکی از بهترین و کامل ترین رابط های گوشی های اندرویدی است.

خلاصه

شکی نیست که گلکسی نوت 10 پلاس یکی از بهترین گوشی های دنیای گوشی های هوشمند امروزی است که با صفحه نمایش عالی، کیفیت ساخت خوب و طراحی جذاب، باتری قدرتمند، نرم افزارهای به روز و استفاده از قلم اس پن می تواند یکی باشد. از آنها بهترین گزینه خرید قیمت خودش است. از دیگر ویژگی ها و قابلیت های این گوشی می توان به ویژگی های زیاد قلم هوشمند، دستیار صوتی بیکسبی و ضدآب اشاره کرد که ارزش خرید این گوشی را افزایش می دهد.

چرا خرید

  • دوربین چهارگانه
  • پردازنده قدرتمند
  • باتری 4300 میلی آمپری
  • حافظه داخلی با ظرفیت 256 گیگابایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس"، کلیک کنید.