معرفی و بررسی سامسونگ گلکسی Note 10 Lite

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی و بررسی سامسونگ گلکسی Note 10 Lite هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت بدون جعبه

معرفی و بررسی سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت

امسال سامسونگ تصمیم گرفت گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 لایت را در مدت زمان کوتاهی به همراه مدل های گلکسی نوت 10 و پلاس عرضه کند. گوشی گلکسی نوت 10 لایت با امکانات مناسب و قیمت کمتر در کنار S-Pen وارد بازار شده است و باید دید سامسونگ با عرضه این گوشی به هدف خود می رسد یا خیر؟ با بررسی این گوشی همراه ما باشید.

محتویات جعبه

در جعبه علاوه بر گوشی، شارژر 25 واتی با کابل، هندزفری، قاب محافظ، سوزن سیم کارت، کتاب و چند خودکار وجود دارد. قابلیت شارژ 25 واتی یکی از نکات خوب این گوشی است که می تواند خبر خوبی برای طرفداران سامسونگ باشد.

کیفیت طراحی و ساخت

سامسونگ در طراحی گلکسی نوت 10 لایت مانند سایر اعضای خانواده نوت 10 از صفحه نمایش Infinity-O استفاده کرده و دوربین سلفی را در سوراخ کوچکی قرار داده است. لبه های صفحه نمایش این گوشی صاف ساخته شده است و هیچ لبه انحنای ندارد. در جلوی این گوشی به غیر از صفحه نمایش و دوربین سلفی، یک اسپیکر نیز تعبیه شده است. حاشیه های صفحه نمایش بسیار کوچک است و زیبایی دستگاه را دو چندان می کند. در پشت دستگاه شاهد سه دوربین و یک فلاش LED هستیم که در حالت تقریبا مربعی قرار گرفته است. لوگوی سامسونگ نیز در پشت دستگاه قابل مشاهده است. بدنه این گوشی 199 گرم از پلاستیک و ابعاد آن 7.163 x 1.76 x 7.8 میلی متر است. گلکسی نوت 10 لایت در سه رنگ سفید رنگین کمانی، مشکی و قرمز موجود است. در سمت راست گوشی کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور و در سمت مقابل درگاه سیم کارت و کارت حافظه جانبی وجود دارد. این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. لبه پایینی گوشی میزبان اسلات قلم، پورت USB-C، جک هدفون 3.5 میلی متری، بلندگو و میکروفون است، در حالی که لبه بالایی میزبان میکروفون ثانویه است. حسگر اثرانگشت این گوشی زیر صفحه نمایش قرار گرفته و سرعت خوبی دارد.

صفحه نمایش

برای گلکسی نوت 10 لایت، سامسونگ از صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 2400 در 1080 و تراکم پیکسلی 394ppi با نسبت تصویر 20:9 استفاده کرده است. نسبت به بدن همچنین صفحه نمایش این گوشی دارای استاندارد HDR و قابلیت (Always-on display) یا صفحه نمایش همیشه روشن است. کیفیت صفحه نمایش این گوشی بسیار خوب است و برای تماشای فیلم و بازی مناسب است. نمایشگر نوت 10 لایت مطمئنا یکی از نقاط قوت این گوشی است.

دوربین

گلکسی نوت 10 لایت دارای سه دوربین با فلاش LED است. دوربین اصلی دستگاه از سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 استفاده می کند که با لرزشگیر اپتیکال تصویر همراه است. دوربین تله فوتو این گوشی دارای سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 می باشد. این دوربین دارای زوم اپتیکال دوبل نیز می باشد. و در نهایت دوربین فوق عریض این گوشی دارای سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 می باشد. در مجموع هر سه دوربین تصاویر با کیفیت خوبی ثبت می کنند و عملکرد دوربین این گوشی راضی کننده است. علاوه بر این، این دوربین قابلیت عکس برداری پانوراما و HDR را نیز دارد. دوربین نوت 10 لایت می تواند با کیفیت 4K فیلم برداری کند. دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است که قابلیت HDR را دارد و می تواند ویدیوهای 4K ضبط کند.

سخت افزار

سامسونگ برای تامین انرژی گلکسی نوت 10 لایت از پردازنده Exynos 9810 و پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP18 استفاده کرده است. قدرت پردازشی این گوشی انجام بازی های روزمره با گرافیک زیبا را برای شما آسان کرده و در اجرای برنامه های سنگین با تاخیر مواجه نخواهید شد. گلکسی نوت 10 لایت در دو نسخه 128 گیگابایتی با 6 و 8 گیگابایت رم عرضه شده است.

باتری

یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی استفاده از باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت است. باتری این گوشی با استفاده متوسط ​​می تواند تمام روز شما را دوام بیاورد و 25 وات را سریع شارژ کند. با توجه به صفحه نمایش بزرگ این گوشی، وجود باتری باکیفیت احساس می شود و سامسونگ به دقت این نکته را در نظر گرفته و از باتری قدرتمندی برای این گوشی استفاده کرده است.

نرم افزار

گوشی گلکسی نوت 10 لایت با جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2 عرضه شد.نرم افزار به روز شده نوت 10 لایت با قدرت پردازش صفحه نمایش زیبا و بزرگ تجربه بسیار خوبی را در اختیار کاربران این گوشی قرار می دهد. می توانیم رابط کاربری جدید سامسونگ را یکی از بهترین رابط های کاربری بدانیم که ویژگی های کاربردی زیادی را ارائه می کند.

خلاصه

امسال با سنت شکنی، سامسونگ سه مدل از سری نوت را معرفی و وارد بازار موبایل کرد. گلکسی نوت 10 لایت به دلیل صفحه نمایش بزرگ، قدرت پردازش خوب، باتری قوی، قلم اس و قیمت پایین تر نسبت به نوت 10 و نوت 10 پلاس، می تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که علاقه مند به استفاده از یک گوشی بزرگ هستند. یک قلم هوشمند

چرا خرید

صفحه نمایش بزرگ و با وضوح بالا
باتری قدرتمند با قابلیت شارژ سریع
دوربین سه گانه با کیفیت بالا
از یک خودکار با ویژگی های کاربردی استفاده کنید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی و بررسی سامسونگ گلکسی Note 10 Lite" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی و بررسی سامسونگ گلکسی Note 10 Lite"، کلیک کنید.