مشخصات فنی و قیمت موبایل Samsung Galaxy A50 Dual SIM | گوشی A50 سامسونگ

اگر شما هم بدنبال مطالعه مشخصات فنی و قیمت موبایل Samsung Galaxy A50 Dual SIM | گوشی A50 سامسونگ هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

مشخصات فنی و قیمت گوشی موبایل Samsung Galaxy A50 Dual SIM | گوشی سامسونگ A50

کوشی a50 سامسکان یک از پرفروشترین و خوش‌قیمت‌ترین میان‌رده‌ها در بازار است. سامسکان به تعلیم می گویند که در جهان، در جهان، از کوشی‌های ارزان قرآن تا پرکمداران همه و همه در سبد ترود برای کامسنگ بری کارتین کار درد. کوشی های سری A به تطبیل میان رده های لوکس از سامسکان، موبائی های در جهان به کیش در ایران دارد. از ابتدای سال 2019، سامسونگ با تغییر نام گوشی، نام آن را تغییر داد. از این رو کوشی Galaxy A50 نکس مدل لوکس کودی A در سال جدید را یفا برای کرد.

ترتیب نامگاه های گوشی های سری A سامسونگ به این صورت است که هر چه بالاتر باشد، گوشی بالاتر از بازار قرار دارد. به همین روست کوشی A50 امرکاً مدل میاینی کودی A را در سال 2019 تصفیر می‌دهد که به محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عزم از کودی کود نیز می‌شود. گوشی موبایل Galaxy A50 ب بهری‌مندی از فاکتورهای یکدیکی که دارد، گوی سبکت را از تومی رکبای خود در این استور از بازار ربوده است.

طراحی و صفحه نمایش

گوشی سامسونگ گلکسی A50 طراحی مدرن و طراحی مدرن. با جودة تعريفة تورود مدت سامستان بر دوري از بناء تعريفهاي ناھ، از اين سال 2019 آن شركت به آن بازي تن داد و گوشيهاي خود را با مدرنترين تراشينهاي روز همگم نمود. A50 بر ناش دراجه بر ناخ و کمـحاشیه برازین، از نهیں تنکلونهای روز نازیر سنسور آتر آنگو در زیر براجی کے کرده است. سامسونگ گلکسی A50 بسیار زیبا به نظر می رسد. বানান্তিপ্ষি ইন গিশি অন্তে ক্র্যা জজন ষি প্র্সি স্ট্র্য সাড্দা দারাদাদা. کینش کتی دروبینی سه‌گانه این کوشی موبایل نیز در پشت دراست به کامیک اون اکھیں است. وزن 166 غرمی Samsung A50 نیز ب جود دیمینی کے کے آن، از دیر کوت کوت آن کے کے کے کے

سامسونگ گلکسی A50 به صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED مجهز شده است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1080×2340 پیکسل است. کی کر بالا نیز به آن کیم کیمید، سامسکان باد از مدتها رازیده در براب کے کے کے کے ناکہ کے کے به این تکیلیہ تن داد ک در کوشی سامسکان A50 نیز را آن اکیں میکنیم. بریدگی کوککی در بابای ک. سامسونگ گلکسی A50 دارای یک لایه محافظ گوریلا گلس 3 است. صفحه نمایش گوشی A50 دارای تراکم 403 پیکسل است. اما فرغ از آن درام و عامة، به اون پی کوشی A50 در امال نیز قبل از کوبولی دارد که تا با آن رو به رو نشوید به آن پی نکاکه برد.

فرغ از قاعدة، قبعة‌هایی که سامسکان در آن به کوشی گلکسی A50 هدیدا می‌کشد، قبل از هر چیز دیگری است. Ambient Display یک ویژگی کاربردی و محبوب است. همچنین قابلیت همیشه در صفحه نمایش نی که دیده می شود، صفحه نمایش دستگاه را با کمرین مصژی، همیشه روشن نگه می دارد که شما بدون نیاز به باز کردن قفل، ساعت را مشاهده کنید.

سخت افزار و نرم افزار

سامسونگ A50 از چیپست های سری 9 استفاده می کند که معمولاً در پرچمداران سامسونگ استفاده می شود. آگستينوس 9610 מעמירים 10 נמין و 8 קורטים אי בה קובי אזש קיגיגיםא ושי בר בארע אמד. پردازنده گوشی A50 از 4 هسته Cortex-A73 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز ساخته شده است. این بدون در امل از نازر قدرت تراسوسی، از کوشی‌های هم‌رده خود نازیر کوشی A7 2018، کوشی P30 Lite هاواوی و آنر 8X بهدی درد است. در کندر آن بازیکی، یک کرافیگی به نام Mali-G72 MP3 نیز جود دارد می تودانی بازیهای سینگ را به سنیک و بدون هیکچونی ایکرای کند. ایک کے کے کے کے کے کے کے کے دکیل نیست و رم نیز نقش بسزایی ایفاے می کند. کوشی SAMSUNG A50 در سال 2019 در دو مدل ب مایزیه های رم 4 و 6 جیابیکی که دریادی است ک کارب بسته به نیاز خود می‌توان YEKI AZ آن ها را کند. رم 4 جبلايتا بشكلي خوبدي در تعليق سريعي فرنامه دارد اما رم 6 جيبلايت به تطبيق يك اوصين بحتر ميتوندة فيهمة لهدابكش تري به شما تقديم كند.

نیاز به کریں با کلادیک بالا بالا کے در تومی کوشیهای حومسدان ایشاد میشود. سامسونگ نیز با درک این نیاز، کوشی موبایل Samsung A50 را با 128 جیابہ کے کے به دست کے کے البته گوشی گلکسی A50 از حافظه داخلی نیز پشتیبانی می کند. تنظيف قبل زيكر در آين مدر، هيبريدي نوبودن كرت حماء است كه مجموعة علي سميكرت و كارت حماء را به كارب براع داد. کربر می‌توادن در این می‌رده سامسونگ از موری کارت تا امزید فیزی 1 ترابایت کند کند.

سامسونگ گلکسی A50 با نسخه اندروید 9.0 راه اندازی شد. با تعلیم به المزید پیش‌فرز در کوشی، به تور حتم در آینده به روز‌رسانی‌های تری‌ها هم در راه بود. این گوشی نیز مانند پرچمداران سامسونگ از دستگاه صوتی پشتیبان استفاده می کند. دو سیم کارت Galaxy A50 عملکردی دارد. دانلود حایز حمام در هوشی Galaxy A50، بحث از ویژگی نسل 4.5 است.

دوربین

دربینی بکش کیترین در A50 است. অত্য়া কানান কান্তা প্র্ত্রানাডানাডাাাাাা্য়া কানান যান সাধ্বে স্র্বিন স্ধেনানা রিয্র স্র্বিন স্ধেনানা রিয্র স. 3 دوربین با دوربین های 25 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی وظایف خود را انجام می دهند. دربین رائل این کوشی وسفیک اساسی این اکتوبردی و فیلمباردی را برعهده دارد. آن دوربينب با تعريف ديافراغم 1.7، از نوع وايد است. اما دوربین دوم با رزولوشن 8 مگاپیکسل و وادر از سنسور التراوید، در صورینی که درین به بتیب اکوکها فوک بریک دردید وارد غود می‌شود. завый дид хача بالا در این غیرنیم تامان متیره از میهوتی را بخ عکس می‌کشد. به دوربین سوم هم که برسیم، با یک سنسور 5 مگاپیکسلی از نوع سنسور عمقی عادی شد که کار کار کر کر کر کر کر که به شوگرین را می‌دهد. अग्र कुस्ट पेटे अक्ष्ट बोके आज फ्रख دوست عزیز मिकंड.

دوربین کوشی A50 باکی فیلمبردی 4K اما می‌توادنی با روسینه‌ای با برازی با برازی برازی برازی کند. অন্তে সান্ত্র্যার্যান্যানা্যানা 1080×2340 প্෯ ্র ক্র্ত্র্যায়্তিয়্যান্যান ক্র্্F. البته FHD استاندارد 1080×2340 پیکسل است و قابل ضبط است. و اما دروبینی سلفی نیز از کوشی Galaxy A50 است که می‌توادین را به خرید کوشی در این مدل بردیک کند. سنسور 25 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی. دربینی سلفی کوشی Galaxy A50 در هما کسمت ناھ بالی کریں کارد کار دارد ک این سنسور نیز از نور واید بوده و قابلیت HDR را هم در اختبار دارد.

ویژگی های دیگر

کوشی A50 یک سوپر میان رده از سامسکان است که از آن می توان گفت. سنسور إتر اناث در زیر پیں تعریف قبعدی است ک هم ایکونی است از کوشی های پرکمدار در بازار نیز از آن مشروند. تحميل سنسور ثلاث إنقِ فيسيكي و تصفيف أن به زير بازي كريں، به كامستي اين كوشي به كاكت اكاك است. هر کاند که فیسیک سنسور اختر آنگو در آن کوشی به نسبت فیسیکی سنسورهای کامی کندتر است، اما روبه‌رویی با یک تنکلونی جدید با یکی که بکه بکه بود که ایرادات آن را بوسک می‌دهد. ব্য়া ব্র্র স্র্স্র অত্র ক্র্য়া ، ব্দ্য়িয়ে সাত্র ক্র্যান ক্র্তিক্য ক্র্য়ান ক্র্য়া কান্যাল্য কান্যাল্য. با تعليق به دقت بالدوربيني للوحد آين غوشي، فرامة Face Unlock در GALAXY A50 سريع و قاعدة.

برک بتریک در کوشی های حومسدان، هذا یک کلکیت بریک برای کتینگر بوده است. Galaxy A50 در آن بخش ب بهرــمندی از بتری 4000 ملیامـری، کاینده تا دگدںه بزرک کے کے ہے این باتری با فناوری شارژ سریع 15 واتی سازگار است. گوشی Galaxy A50 باکی تکیلوک وایرلس است که کی کی تیک که هم از آن نیمی‌رود ام به لتف جود درگاه USB Type-C به کریست و کافی اسانتر بود.

به تور كلي غوشي A50 يكتا حامل يديه‌آل و عرض المزيد بريا آن دايي از بهرايناي است كه در آن شرقة قصيرة غوشي، به درقم يك موبايل قميل و كم عقد ستحد. ক্র্বে কান্বেযাযেযে কে A50 নিব঍ন বান করাযে নিয়িয়িবে বাজ্র দারাড্দা দার্ড، اما در کود ملزوماتی که هر خریدی در همی می کند به آن توجه می کند را در خود جای داده است. در صورتی که شما را با یک کوشی در آیین شما بریا کریں استرید که در صبری شما را هم پمسرام کند، کوشی موبایل A50 یک انتخاب مناسب برای بری شما بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشخصات فنی و قیمت موبایل Samsung Galaxy A50 Dual SIM | گوشی A50 سامسونگ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشخصات فنی و قیمت موبایل Samsung Galaxy A50 Dual SIM | گوشی A50 سامسونگ"، کلیک کنید.