مسیر انقلاب با هیچ اتفاقی تضعیف نمی‌شود – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

مسیر انقلاب با هیچ اتفاقی تضعیف نمی‌شود - خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دیجیتوهان، علی جمشیدیان ظهر دوشنبه با حضور در جلسه برنامه‌ریزی جشن تجلیل از آزادگان شهرستان دهاقان، اظهار کرد: آزادگان سرافراز مایه افتخار و سربلندی کشور هستند و نباید چنین سرمایه‌هایی به فراموشی سپرده شوند.

وی افزود: ما هشت سال مقاومت کردیم در اصفهان ۲۴ هزار شهید و در در شهرستان دهاقان با وجود جمعیت کم چهارصد شهید داده‌ایم پس ما پیروز میدان هستیم، اسماعیل هنیه در قلب تهران شهید شد اما ما محور مقاومت هستیم و همه زورگویان در برابر ایران ایستاده‌اند و با همه امکانات به میدان می آیند و ضربه می‌زنند.

فرماندار دهاقان اضافه کرد: اگر در حماس و حزب‌الله لبنان اتفاقی می‌افتد ثمره انقلاب اسلامی است مسیر انقلاب با هیچ اتفاقی تضعیف نمی‌شود و همه اینها باید بیان شود.

وی گفت: پیشنهاد می‌شود که برای فرزندان و همسران آزادگان دهاقان، برنامه‌ای مجزا برگزار شود و سپس از آنان تقدیر و تشکر شود، هم اکنون ۳ کتاب جدید با موضوع خاطرات اسرا و جانبازان شهرستان دهاقان در حال رونمایی است، هم‌چنین برای ثبت و ضبط خاطرات شهدا و ایثارگران اعتباری اختصاص داد می‌شود تا ترویج ایثار زنده بماند.

فرهنگ ایثار و شهادت ترویج یابد

همچنین در ادامه جواد هاشم‌زاده، آزاده دهاقانی اظهار داشت: رونمایی از سه کتاب درباره آزادگان در مسیر ترویج راه فداکاری و دفاع از وطن بسیار مؤثری است تا برای نسل جدید بسیاری از حقایق روشن شود.

وی افزود: اگر بخواهیم در راه ایثار و شهادت قدم برداریم که برای جامعه سودمند باشد باید خیر اصلی آزادگان در جامعه شکل بگیرد.

این آزاده دهاقانی اذعان کرد: برای تجلیل از مقام شامخ آزادگان، فقط تشکر اثرگذار نیست بلکه مردم باید بدانند که برای این انقلاب جان و خون داده شده است تا امنیت و رفاه کنونی برقرار شود.

وی تصریح کرد: ایثار و فداکاری نباید فراموش شود و گاهی باید بشینیم و به کار خود فکر کنیم، روزی پیامبر در واقعه غدیر تجدید بیعت کرد اما چند سال بعد ورق برگشت و حتی اتفاق عاشورا رخ داد اگر ما هم به خاطر هوای نفس ایثار و شهادت را فراموش کنیم دوباره شاهد چنین اتفاقاتی هستیم.

هاشم زاده با تأکید بر فرهنگ ایثار و شهادت گفت: برنامه ریزی برای خانواده شهدا و آزادگان و جانبازان جهت ترویج فداکاری و ایثار باشد و فقط مختص به تقدیر و تشکر نباشد.

وی عنوان کرد: وضعیت جامعه نباید به گونه‌ای باشد که ما به حال خود خبطه و غصه بخوریم پس راه شهدا باید الگو باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسیر انقلاب با هیچ اتفاقی تضعیف نمی‌شود – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسیر انقلاب با هیچ اتفاقی تضعیف نمی‌شود – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.