مسابقات چهارجانبه بسکتبال نونهالان در «دیلم» برگزار شد – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

دبیر هییت بسکتبال شهرستان دیلم در گفت وگو با خبرنگار دیجیتوهان اظهار داشت: اولین دوره مسابقات بسکتبال «هیرون کاپ» در رده سنی نونهالان به مناسبت بزرگداشت زنده یاد پاسدار «عبدالحسین ستار پناهی» فرزند «سردار شهید ستار پناهی» به میزبانی هییت بسکتبال شهرستان دیلم برگزار شد.

مهرداد سلیمی گفت: این مسابقات چهارجانبه به میزبانی هیات بسکتبال شهرستان دیلم با حضور 4 تیم از شهرستان های دیلم، گناوه، بهبهان و ایذه در شهر دیلم برگزار شد.

وی گفت: 60 بسکتبالیست در قالب 4 تیم «پارس ایذه»، «بازیل گناوه»، «بهبهان پلاس» و «ایران سازان دیلم» در این رقابت ها حضور داشتند.

سلیمی هدف از برگزاری این مسابقات را رشد و توسعه ورزش بسکتبال در شهرستان بیان کرد و افزود: با توجه به انتخاب نام این مسابقات (هیرون کاپ) در صدد هستیم این مسابقات را در سال های آتی با کیفیت بهتر در جنوب کشور برگزار کنیم.

 مسابقات چهارجانبه بسکتبال نونهالان در «دیلم» برگزار شد

در پایان این مسابقات که به صورت دوره ای و در 2 روز برگزار شد تیم های «بازیل گناوه»، «ایران سازان دیلم» و «پارس ایذه» به ترتیب حایز مقام های اول تا سوم شدند.

در پایان با اهدا حکم قهرمانی و هدایایی از بازیکنان و مربیان حاضر در این مسابقات تجلیل شد و همچنین از خانواده مرحوم پاسدار عبدالحسین ستار پناهی تقدیر به عمل آمد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسابقات چهارجانبه بسکتبال نونهالان در «دیلم» برگزار شد – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسابقات چهارجانبه بسکتبال نونهالان در «دیلم» برگزار شد – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.