لوله گازی سپاهان چیست

کارخانه لوله گاز سپاهان

کارخانه لوله گاز سپاهان،  در سال ۱۳۵۲ توسط صنعتگرانی مبتکر با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه لوله و پروفیل با مسئولیت محدود آغاز به کار کرد. در سال ۱۳۵۶ به نام شرکت گروه صنعتی سپاهان با سهامی خاص به ثبت رسید و در سال ۱۳۷۸ اتز سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد.

لوله گاز سپاهان ای پی ای

روش تولید لوله گاز توکار سپاهان

در کارخانه لوله سپاهان گاز، لوله گاز توکار سپاهان، با استفاده از نوعی ورق آلیاژی که به کربن منگنز و با ترکیبات میکروآلیاژی موسوم است، تولید میگردد. روش تولید لوله گاز توکار سپاهان به این صورت است که ابتدا ورق مربوطه به صورت های نواری برش خورده و سپس با عبور از چندین غلطک طی چندین عملیات به یک استوانه تبدیل می گردد. 

این استوانه در محل اتصال دو ورق به هم، دارای یک گپ یا اصطلاحاً فاصله کمتر از نیم میلی متر می باشد. این فاصله جهت نفوذ جوش طراحی گردیده است. لوله گاز توکار سپاهان در در حال عبور از محل جوشکاری و پس از نفوذ جوش به داخل از مرحله سنگ زنی و سمباده زنی گذشته و پس از برش ۶ متری و مارک، بسته بندی می گردد.

کاربرد لوله گاز توکار سپاهان

لوله گاز توکار سپاهان دارای ضریب اطمینان بالایی میباشد. لوله سپاهان گاز معمولی جهت لوله کشی گاز روکار و لوله ای پی ای سپاهان یا همان لوله گاز توکار سپاهان، برای لوله کشی گاز توکار و آتش نشانی استفاده می گردد. لوله گاز توکار سپاهان و قیمت لوله گاز سپاهان را از نمایندگی لوله سپاهان بخواهید.

  1. کارخانه لوله api سپاهان
  2. کارخانه لوله api سپنتا شامل سه کارخانه در شهرهای تهران، مرند و اهواز
  3. لوله ای پی آی ساوه
  4. لوله api کچو

قیمت لوله گاز سپاهان

  1. روش شناخت لوله api سپاهان از روی مارک
  2. بررسی و آنالیز وزن لوله با توجه به جدول وزن لوله گاز سپاهان api
  3. ارتباط با بخش فنی کارخانه تولید لوله

کارخانه لوله و پروفیل سپاهان، از جمله بزرگترین کارخانه جات تولید لوله در سطح کشور می باشد. دفتر مرکزی کارخانه لوله سپاهان گاز، واقع در تهران خیابان احمد قصیر بوده و آدرس کارخانه در استان اصفهان، کیلومتر ۲۵ جاده اصفهان به نایین واقع میباشد. کارخانه لوله سپاهان گاز محصولات متعددی در حوزه نفت و گاز، انواع لوله، انواع پروفیل و مخصوصا انواع قوطی های فلزی مورد استفاده در ساختمان را تولید می نماید. این شرکت سالیان سال است که در حوزه تولید لوله سپاهان گاز فعالیت می نماید.

  • ارزش آفرینی بر مبنای اصل هزینه و فایده
  • تناسب اثربخشی و جبران
  • هم افزایی و نتیجه گرایی
  • رشد دائمی و یادگیری در راستای ارائه بهینه کیفیت

خوشبختانه از آنجایی که کارخانه لوله سپاهان گاز در محل استان اصفهان قرار گرفته و در فاصله نزدیکی از قرار دارد، لذا بیشتر ورق های مورد استفاده جهت تولید لوله  در این شرکت، از فولاد مبارکه تامین می گردد و به همین علت لوله سپاهان گاز از تلورانس ضخامت کمی برخوردار می باشند.

شرکت لوله و پروفیل سپاهان، یکی از شرکت های دقیق قطعه سازی می باشد که قادر به تامین لوله های پایه مادر تیوب برای تولید لوله های دقیق و لوله های فوق دقیق می باشد. این گروه از لوله ها در صنایع اتومبیل بویلر کمک فنر یا سیلندر جک مورد استفاده می باشد. این لوله ها با بهره گیری از تجهیزات اروپایی به صورت درز مخفی تولید می گردد.

تفاوت لوله گاز روکار سپاهان و لوله گاز توکار سپاهان

لذا در هر دو نوع لوله سپاهان گاز هم ضخامت و هر وزن یکی می باشد و روی هر دو نیز کارخانه سپاهان و برند سپاهان قید گردیده است. 

دقت فرمایید که با این که کارخانه سپاهان، کارخانه بسیار معتبری می باشد، باید هر محصول را در محل و نوع پروژه تعریف شده شرکت استفاده نمایید.  استفاده از لوله گاز روکار سپاهان در لوله کشی روکار گاز و استفاده از لوله گاز توکار سپاهان در لوله کشی گاز توکار و لوله کشی آتش نشانی کاربرد دارد.

برای اطلاع از قیمت و خرید لوله گازی سپاهان شاخه ای با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لوله گازی سپاهان چیست

ضریب تست و کیفیت لوله گاز توکار سپاهان

لوله کشی گاز خانگی پس از رگلاتور موجود در خیابان تا مصرف کننده ها، از فشار ۱/۴ پوند برخوردار می باشد.  زمانی که لوله کشی انجام می دهیم، با خواسته ناظر سازمان نظام مهندسی این شبکه ۱۰ الی ۱۵ پوند تحت فشار قرار می گیرد.  لوله ای پی ای سپاهان تا ۸۰ با معادل حدود ۱۱۶۰ تست میگردد.  به دلیل ضریب اطمینان بالا، فاصله بسیار زیادی بین ضرایب استاندارد و مصرف کننده می باشد. لذا استفاده از لوله گاز توکار سپاهان در لوله کشی گاز توکار و آتش نشانی مجاز می باشد. لوله سپاهان گاز را از نمایندگی لوله سپاهان بخرید. برای اطلاع از قیمت لوله گاز سپاهان شاخه ای با کارشناسان اریا تماس بگیرید.

 ارائه دهنده لوله سپاهان گاز استاندارد می باشد. برای لوله کشی توکار، استفاده از لوله گاز توکار سپاهان مجاز می باشد. با خرید از ، هم از گارانتی مادام العمر محصولات اتصالات جوشی آریا و لوله سپاهان گاز برخوردار باشید و هم به ارزان ترین اتصالات جوشی با قیمت مناسب دست یابید.

نمایندگی لوله سپاهان

به عنوان نمایندگی لوله سپاهان ارائه دهنده بهترین قیمت لوله گاز سپاهان می باشد. لوله گاز توکار سپاهان و لوله گاز روکار را از ما بخواهید.

برای خرید لوله گاز سپاهان، تماس بگیرید.

خرید لوله سپاهان گاز

از آنجایی که انتقال گاز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، خرید لوله گاز سپاهان استاندارد بسیار حائز اهمیت میباشد. در بازار، سود جویان اقدام به فروش لوله های تقلبی با نام لوله سپاهان گاز مینمایند که تشخیص این لوله ها توسط افراد به سختی صورت می گیرد. حالا تصور کنید که لوله تقلبی را با نام لوله گاز سپاهان خریداری نموده اید و در ساختمان خود اقدام به لوله کشی نموده اید. ممکن است در هیچ یک از مراحل خرید لوله تا نصب و تست آن متوجه تقلبی بودن آن نشوید! و نهایتا تاییدیه گاز را نیز دریافت نمایید. تا چند سال آینده نیز هیچ مساله ای پیش نیاید.

نیاز به لوله و اتصالات جوشی و ملزومات لوله کشی گاز دارید؟ به لیست مراجعه فرمایید.

در صفحه ، می توانید از و برای و لوله کشی آتش نشانی مطلع شوید.

میدانستید برای لوله کشی گاز فشار قوی ، خرید اتصالات فشار قوی استاندارد، تضمین کننده جان و مال مصرف کننده و تضمین کننده اعتبار پیمانکار ساختمان می باشد؟

آریا جام استاندارد با برند بنکار آریا می باشد. تمامی اتصالات فشار قوی این کارخانه، دارای حک استاندارد می باشد.

برای لوله کشی گاز روکار ، نیاز به اتصالات لوله سیاه و اتصالات درزدار دارید؟ قیمت لوله درزدار سیاه و  قیمت اتصالات جوشی درزدار آریا را ببینید و با تخفیف خوب خریداری کنید!

پایین بودن قیمت اتصالات ، در کنار بالا بودن کیفیت و مشتری مداری، از مهمترین علت محبوبیت شرکت آریا می باشد. در کنار تمامی این مزایا، آریا تمامی تولیدات خود را گارانتی مادام العمر کرده است تا با خیال راحت اقدام به خرید لوازم لوله کشی ساختمان نمایید.

لوله گازی سپاهان چیست

خرید لوله گازی سپاهان از کارخانه های بسیار معتبر تولید لوله، جهت تولید و نظارت بالا بر کیفیت لوله های خریداری شده، باعث شده تا خریداران این مجموعه با خیال راحت اقدام به خرید لوله گازی استاندارد با قیمت مناسب نمایند. لذا شاهد حجم بالای خرید و فروش لوله گازی در این مجموعه هستیم.

در کارخانه تولید اتصالات جوشی ،  اعم از اتصالات جوشی درزدار، اتصالات جوشی مانیسمان، اتصالات جوشی رده ۴۰، اتصالات سیاه دنده ای و تولید می گردد. قیمت تمامی این محصولات در صفحه لیست قیمت لوله و اتصالات موجود می باشد. هر آنچه در حوزه اعم از  لوله کشی گاز توکار، ، و لوله کشی فشار قوی بخواهید، با کیفیت بالا و قیمت مناسب فراهم است.

برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش در سال  1403می توانید با شماره  09128354940 و 09122801103 تماس بگیرید .
 یا لیست اقلام مورد درخواست خود را به شماره ارسال کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لوله گازی سپاهان چیست" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لوله گازی سپاهان چیست"، کلیک کنید.