قیمت جوجه یک روزه تغییر نمی کند/پیش بینی تولید1.7میلیاردقطعه جوجه – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

قیمت جوجه یک روزه تغییر نمی کند/پیش بینی تولید1.7میلیاردقطعه جوجه - خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دیجیتوهان، روح الله زحمت کش، مدیر کل امور طیور و زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی در گفت وگو با دیجیتوهان با تاکید بر اینکه قیمت جوجه یک روزه افزایش پیدا نمی کند، اظهار کرد: سال گذشته بخشی از جوجه یک روزه در داخل تولید و بخشی هم با واردات تامین می شد که عمدتاً از روسیه، عربستان، ترکیه و… بود.

وی گفت: در ادامه بازار با تولیدات داخل تامین می شود و اگر نیاز باشد واردات هم انجام خواهد شد.

این مسوول دولتی با اعلام این خبر که حجم تولید امسال به طور میانگین بیش از یک میلیارد و 700 میلیون قطعه جوجه ریزی خواهد بود، تصریح کرد: تولید مرغ در کشور با حاشیه سود منطقی بوده و در بخش جوجه ریزی هم باید همین گونه باشد.

ترمیم گله مادری

زحمت کش در ادامه سخنان خود به ترمیم بافت گله مادری در اردیبهشت و خرداد اشاره کرد و گفت: برنامه وزارت جهاد کشاورزی در ترمیم گله مادری، جوجه ریزی مادری بالای یک میلیون قطعه است.

مدیرکل امور طیور و زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی افزود: امیدواریم از دی و بهمن ترکیب سنی گله مادری به گونه ای باشد که نیازی به تولک بری گله ها نباشد و در سن استاندارد تولید شود؛ بنابراین با افزایش سن تامین جوجه نیز صورت گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت جوجه یک روزه تغییر نمی کند/پیش بینی تولید1.7میلیاردقطعه جوجه – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت جوجه یک روزه تغییر نمی کند/پیش بینی تولید1.7میلیاردقطعه جوجه – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.