قابلیت های سامسونگ a54

اگر شما هم بدنبال مطالعه قابلیت های سامسونگ a54 هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

گوشی سامسونگ a54 ویتنام یکی از بهترین گوشی های میان رده بازار محسوب می شود. این گوشی هوشمند با ویژگی های کاربردی ارزش خوبی ارائه می دهد. تراشه اگزینوس 1380، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از ویژگی های بارز این محصول است.

  • عمر باتری بالا
  • آخرین نسخه اندروید را داشته باشید
  • صفحه نمایش قدرتمند
  • یک چیپست نسبتا ضعیف در مقایسه با A52s
  • شارژر داخل جعبه نیست

ویژگی های سامسونگ a54

سامسونگ گلکسی A54 طراحی مشابه پرچمدار سامسونگ دارد و تغییر خاصی در طراحی آن ایجاد نشده است. این محصول دارای پنل جلویی و پشتی از گوریلا گلس 5 بوده و بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است. به ندرت پیش می آید که سامسونگ از پنل پشتی شیشه ای برای دستگاه های میان رده استفاده کند و این یک امتیاز مثبت برای A54 است. برای اینکه گوشی در تماس با آب آسیبی نبیند از استاندارد IP67 برای آن استفاده شده است و می تواند به مدت 30 دقیقه در آب تا عمق 1 متری مقاومت کند.
ابعاد سامسونگ گلکسی A54 158.2 x 76.7 x 8.2 میلی متر است. از نظر ابعاد، این محصول سبک بوده و به راحتی می توانید با یک دست برای مدت طولانی از آن استفاده کنید; همچنین وزن 202 گرمی احساس سنگینی و آزار نخواهد داشت.

صفحه نمایش Vietnam a54 128 6.4 اینچی است و پنل Super AMOLED دارد. رزولوشن این صفحه نمایش 1080*2340 می باشد که استفاده از این پنل در گوشی با این قیمت نقطه قوت محسوب می شود و قیمت خرید دستگاه را می دهد. این صفحه نمایش دارای نرخ رفرش 120 هرتز است و به راحتی می توانید بدون احساس سستی از امکانات آن استفاده کنید. همچنین میزان روشنایی آن 1000 نیت است و محتوای صفحه را به خوبی زیر نور خورشید نمایش می دهد. سامسونگ از گوریلا گلس 5 برای محافظت از صفحه نمایش در برابر خط و خش و ضربه استفاده کرده است.

مشخصات فنی سامسونگ a54 ویتنام

تراشه Exynos 1380 برق مورد نیاز گوشی را در فرآیندهای مختلف تامین می کند. این تراشه عملکردهای مختلفی را انجام می دهد و می توانید از آن برای بازی نیز استفاده کنید. نکته مهم این قسمت این است که گوشی حتی هنگام بازی هم گرم نمی شود و گرمای متعادلی از خود ساطع می کند. پردازنده گرافیکی دستگاه نیز Mali-G68 MP5 است و برای عملکرد بهتر به پردازنده مجهز شده است. این دستگاه به طور پیش فرض دارای اندروید 13 با رابط کاربری One UI 6 است که می توانید آن را به آخرین نسخه اندروید شخصی سازی کنید.
حافظه های 128 و 256 گیگابایتی با رم های 4، 6 و 8 گیگابایتی از جمله ظرفیت های در نظر گرفته شده برای این محصول هستند و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. همچنین اگر این فضا کافی نیست، می توانید از کارت حافظه جانبی استفاده کنید. توجه داشته باشید که کارت حافظه دارای درگاه جداگانه نیست و برای استفاده از آن باید از درگاه سیم کارت استفاده کنید.
در پنل پشتی گوشی سه دوربین با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی وجود دارد. پنل جلویی نیز دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی و دوربین سلفی می توانند با کیفیت 4K و 30 فریم بر ثانیه فیلم بگیرند.

باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و می تواند گوشی را برای مدت طولانی شارژ کند; علاوه بر این، این باتری از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند و گوشی شما را در کمترین زمان ممکن شارژ می کند. حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و پشتیبانی از OTG از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند است.

مقایسه Samsung A54 در مقابل Samsung Galaxy A73

سامسونگ a54 و a73 هر دو گوشی های محبوبی هستند و شاید برای شما سوال پیش بیاید که این دو مدل کدامند. Samsung a54 دارای تراشه Exynos 1380 است، در حالی که a73 از تراشه Snapdragon 778 استفاده می کند. A54 دارای صفحه نمایش Super AMOLED و A73 از صفحه نمایش Super AMOLED Plus استفاده می کند. به طور کلی در برخی شرایط، a73 برتر از a54 است.

قیمت گوشی سامسونگ a54 128 در ویتنام

در مورد قیمت گوشی A54 در رده محصولات با قیمت متوسط ​​قرار گرفته است. این محصول برای کسانی که یک گوشی با قیمت مناسب می خواهند مناسب است. اما آنها به ابزاری مشابه قاتلان نیاز دارند.

خرید گوشی a54 128 Vietnam

صفحه نمایش با کیفیت Super AMOLED، تراشه Exynos 1380، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی از ویژگی های قابل توجهی هستند که ارزش خرید را برای این محصول ایجاد می کنند. در صورت نیاز به خرید این گوشی می توانید از سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی خرید کنید و این محصول را با بهترین قیمت و گارانتی تهیه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قابلیت های سامسونگ a54" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قابلیت های سامسونگ a54"، کلیک کنید.