فیلم روتین پوستی ماسک صورت

اجرای روزانه مراحل طولانی روتین کره ای، در ابتدا ممکن است دشوار به نظر برسد. اما نگران نباشید، کره ای ها فکر همه جا را کرده اند. این روتین مخصوص، منحصر به توصیه های معمولی نیست. بلکه ترکیبی فوق العاده از مراقبت های ویژه با استفاده از ابزارهای تخصصی است.بله درست شنیدید! این روتین، ابزار ویژه و جذابی دارد که در تمام مراحل شما را همراهی می کنند؛ اپلیکاتورهای ماسک، گواشا، جید رولر، فیس براش و … معروف ترین ابزارهای روتین کره ای هستند.

فیلم روتین پوستی ماسک صورت

مراحل روتین کره ای و ابزار مورد نیاز آنها

  1. پاک کردن آرایش

شستشو و پاکسازی اصولی پوست، از اهمیت بالایی برخوردار است و دو مرحله از روتین های کره ای را به خود اختصاص می دهد. در مرحله اول روتین، پاکسازی پوست با استفاده از پاک کننده های روغنی و ملایم انجام می شود. ماهیت روغنی این پاک کننده ها، پاکسازی مواد چسبنده آرایشی و چربی اضافی پوست را تسهیل می کند.

درست است که اصول این مرحله بر مبنای استفاده از پاک کننده های روغنی تعریف شده است. اما شما می توانید از محصولات دیگری مانند: شیر پاک کن، میسلار واتر و …  نیز برای تمیز کردن آرایش خود استفاده نمایید. برای خرید محصولات آرایشی بیز وارد سایت شوید.

شیر پاک کن هیدرودرم، محصولی فوق العاده برای مرحله اول روتین شما محسوب می شود. این پاک کننده، فرمولاسیون بسیار ملایمی دارد و به راحتی مواد آرایشی چسبنده را از سطح پوستتان پاکسازی می نماید. عصاره رزماری موجود در ساختار هیدرودرم، خاصیت آنتی باکتریال دارد و مانع از رشد باکتری ها و ایجاد جوش و آکنه می شود.

ابزار مورد نیاز:

همانطور که پیش تر هم اشاره شد، کره ای ها به تمام نیازهای کوچک و بزرگ شما برای استفاده از این روتین فکر کرده اند. اولین مشکلی که بیشتر ما هنگام پاکسازی پوست و شستن صورت خود با آن مواجه می شویم، برخورد ناخواسته آب، مواد شوینده و ماسک ها با موهایمان است. برای خلاص شدن از شر این مشکل، می توانید از هدبندهای فانتزی و جذابی که مخصوص روتین پوستی تولید شده اند استفاده نمایید. همچنین، می توانید از پدهای پاک کننده آرایشی نیز کمک بگیرید.

پدهای پاک کننده سپتونا، از جنس الیاف پنبه تولید شده اند و بافت بسیار نرم و لطیفی دارند. طراحی ضد حساسیت این پد، از ایجاد هرگونه التهاب و واکنش پوستی جلوگیری می کند. سپتونا، انتخابی مطمین برای پاکسازی پوست های حساس و پوست ظریف و نازک خصوصا دور چشم شما است.

  1. پاکسازی صورت

بعد از پاک کردن آرایش، وقت آن است که به جنگ آلودگی های عمقی و سبوم اضافی منافذ پوستتان بروید. در این مرحله، توصیه می شود شوینده مناسبی با توجه به جنس و نیاز پوستتان انتخاب نمایید.

ژل ورونیک، شوینده ای فوق العاده با فرمولاسیون پیشرفته فرانسوی است. ورونیک، التهابات پوستی را تسکین می دهد و به کاهش منافذ باز پوستی کمک می کند. این محصول، با تامین رطوبت و آب مورد نیاز سلول ها، طراوت و شادابی را به پوستتان هدیه می دهد. همچنین با تنظیم PH، مانع از ایجاد آکنه و تولید سبوم اضافی می شود. فرمولاسیون ملایم ورونیک، با انواع پوست سازگار است از حساسیت و التهاب ممانعت می کند.

ابزار مورد نیاز:

فیس براش های دستی و برقی، می توانند کیفیت و راندمان پاکسازی پوستتان را افزایش دهند. استفاده از شوینده ها با کمک حرکات دورانی این ابزار، باعث بهبود گردش خون پوست صورت و پاکسازی عمقی منافذ آن می شود. محصولات ویتابلا ساخت کجاست ؟ برند ویتابلا کاملا ایرانی و تحت لیسانس ایران است و کشور ما اقدام به بسته بندی آن می کند.

فیس براش برقی کیوت اسکین، به کمک جدیدترین فناوری های روز دنیا طراحی و تولید شده است. این دستگاه، سه براش مختلف دارد که هر یک از آنها به صورت تخصصی برای شستشوی روزانه، پاکسازی هفتگی و شستشوی پوست حساس دور چشم طراحی شده اند. براش کیوت اسکین، بدنه ای ضد آب و مقاوم دارد و برای عملکرد خود به باطری قلمی وابسته است.

  1. لایه برداری

لایه برداری صحیح و اصولی پوست، یکی از گام های کلیدی روتین پوستی کره ای است. لایه بردارها، سلول های مرده پوست و آلودگی های جمع شده در منافذ را پاکسازی می کنند. اجرای مرحله لایه برداری با توجه به جنس و نیاز پوست هر فرد، معمولا یک تا دوبار در هفته توصیه می شود.

از معروف ترین لایه بردارهای مورد استفاده در روتین کره ای، می توان به اسکراب های شنی و ماسک های پیل آف اشاره کرد. اسکراب های شنی، اغلب حاوی ذرات کوچک و شن مانندی هستند که با حرکت بر سطح پوست، سلول های مرده و آلودگی ها را از بین می برند.

ماسک های پیل آف، ساختاری مایع دارند و بعد از پخش شدن روی سطح پوست، خشک می شوند. این ماسک ها، برای از بین بردن چوش های سرسیاه، پاکسازی عمقی منافذ و لایه برداری سطحی پوست کاربرد دارند.

استفاده از ماسک پیل آف هیدرودرم، برای انواع پوست مناسب است. اما اگر پوست چربی دارید، معجزه این ماسک را از دست ندهید. سالیسیلیک اسید به کار رفته در فرمولاسیون هیدرودرم، پوستتان را تا چند درجه روشن تر می کند. وجود عصاره های گیاهی اکالیپتوس، چای سبز و نعنا در این ماسک، تولید چربی طبیعی پوست را کنترل می کنند و مانع از ایجاد آکنه و براق شدن پوست صورت می شوند.

ابزار مورد نیاز:

پد یا اپلیکاتورهای سیلیکونی مخصوص ماسک، بهترین ابزار ممکن برای اجرای این مرحله از روتین کره ای هستند. اپلیکاتورهای سیلیکونی(قلم ماسک)، از انتقال آلودگی جلوگیری می کنند و می توانید تا سالها از آنها استفاده نمایید.کافی است بعد از هربار استفاده، آنها را با آب و شوینده تمیز کنید. در مقابل، پدهای ماسک عموما یکبار مصرف هستند و به صورت بسته های چندتایی عرضه می شوند.

قلم سیلیکونی وارمی، به صورت اختصاصی برای استفاده بهداشتی از انواع ماسک صورت طراحی شده است. بافت نرم و سیلیکونی وارمی، ضمن سازگاری با انواع پوست، مانع از انتقال باکتری و آلودگی به پوست صورت می شود. تمیز کردن قلم وارمی بسیار راحت است و می توانید تا مدت ها، بدون هیچ نگرانی از آن استفاده نمایید.

  1. تونر

در قدم چهارم از روتین کره ای، می توانید با استفاده از تونرها، طراوت و شادابی را به پوستتان بازگردانید. تونرها، با تنظیم PH پوست، مانع از تولید چربی و سبوم اضافی می شوند و نقش مهمی در کنترل جوش و آکنه به عهده دارند. همچنین، با تامین آب و رطوبت مورد نیاز پوست، از دهیدراتاسیون و خشکی آن جلوگیری می نماید.

این تونر، برای پوست های چرب و مستعد آکنه طراحی شده است. ساین اسکین با تنظیم PH سطح پوست، مانع از تولید سبوم اضافی و ایجاد جوش و آکنه می شود. عصاره های آلویه ورا، خیار و انار موجود در این تونر، التهاب پوستی را تسکین می دهدند و به انقباض منافذ کمک می کنند. تنوع محصولات پوستی گاتیو زیاد است و شما بنابر نیاز خود  از آن استفاده کنید.

ابزار مورد نیاز:

بهترین ابزار برای استفاده از تونرها، پدهای مخصوص آرایشی هستند که پیش تر معرفی شدند. همچنین، می توانید با استفاده از سرهای اسپری، تونر را مستقیما روی سطح پوستتان اسپری نمایید. این سرها به صورت جداگانه موجود هستند و می توانید آنها را تهیه نمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیلم روتین پوستی ماسک صورت" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیلم روتین پوستی ماسک صورت"، کلیک کنید.