فاضل جمشیدی مطرح کرد؛شهید رییسی مرد میدان بود/ قصه دیدار و گفت وگو در هواپیما

فاضل جمشیدی مطرح کرد؛شهید رییسی مرد میدان بود/ قصه دیدار و گفت وگو در هواپیما

به گزارش خبرگزاری دیجیتوهان، به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، فاضل جمشیدی ضمن عرض تسلیت شهادت جانگداز شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی به خانواده و جامعه فرهنگ و هنر کشور، گفت: از مشهد در حال برگشت بودیم قسمت شد در هواپیما تا تهران باهم باشیم. خلبان هواپیما سی دی را که قبلا با عنوان «این نیز بگذرد» به او داده بودم به یک باره آورد و تقدیم آیت الله رییسی کرد و گفت «این سی دی را قبلا آقای جمشیدی به من داده بودند و من آن را به شما تقدیم می کنم و بعدا یکی دیگر از آقای جمشیدی می گیرم».

جمشیدی افزود: آیت الله رییسی با دریافت سی دی به عنوان هدیه خیلی خوشحال شد و من را بوسید و از من سوال کرد چرا این عنوان را انتخاب کرده ای؟ به ایشان گفتم من روی سختی های زندگی و مشکلات و مسایل مردم کار کردم؛ خلاصه تا تهران با ایشان هم کلام شدیم و چندین سوال در حوزه های مختلف هنری به ویژه موسیقی از من کرد.

این هنرمند پیشکسوت کشور از آیت الله شهید رییسی به عنوان فردی دلسوز و حامی فرهنگ و هنر و هنرمندان یاد کرد و گفت: آیت الله رییسی همواره نگاهش به هنرمندان مثبت و با آنها همیشه مهربان بود و از سویی دیدش به موسیقی بسیار خوب بود.

245220

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فاضل جمشیدی مطرح کرد؛شهید رییسی مرد میدان بود/ قصه دیدار و گفت وگو در هواپیما" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فاضل جمشیدی مطرح کرد؛شهید رییسی مرد میدان بود/ قصه دیدار و گفت وگو در هواپیما"، کلیک کنید.