ظرفیت ملی و فراملی هیئت های مذهبی/شرایط روز را تبیین کنیم – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

ظرفیت ملی و فراملی هیئت های مذهبی/شرایط روز را تبیین کنیم - خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دیجیتوهان، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح سه شنبه در دیدار با رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های مذهبی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: خداوند به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی و مردم پای کار ایران بر ما منت گذاشته است و شرایط جهان نیز برای تبیین حقیقت آماده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت بسیار بالای هیئت برای تبیین موضوعات دینی گفت: این ظرفیت هیئت فراملی و بین‌المللی است که نمونه آن را در مراسم پیاده روی اربعین به خوبی می‌توان مشاهده کرد.

عبادی با تأکید بر اینکه فعالیت هیئت تنها محدود به ماه‌های محرم و صفر نباید باشد، ادامه داد: باید برنامه‌ریزی کنیم که از همه مناسبت‌های دینی چگونه برای جهاد تبیین بهره‌گیری کنیم.

وی افزود: باید کربلای سال ۶۱ هجری را به کربلای ۱۴۰۳ گره زد و حق و باطل را در شرایط امروز برای جوانان خودمان بیان کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برای گره زدن کربلای سال ۶۱ هجری در کربلای ۱۴۰۳ می‌توان از ظرفیت شعرای توانمند، با دانش و مؤمن استفاده کرد و بخش عظیمی از پیروزی‌های انقلاب اسلامی نیز مدیون همین شعرا چون حمید سبزواری است.

عبادی اظهار کرد: بسیاری از پیام‌های دقیق و علمی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را می‌توان در اختیار شعرا قرار داد و یک شعر تأثیرگذار تحویل گرفت.

وی با بیان اینکه دوره استعمار به سرآمده است، بیان کرد: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که تصور نشود در این جنگ احزاب تمام عیار کفر علیه اسلام بی تفاوت هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ظرفیت ملی و فراملی هیئت های مذهبی/شرایط روز را تبیین کنیم – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ظرفیت ملی و فراملی هیئت های مذهبی/شرایط روز را تبیین کنیم – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.