طراحی گلکسی F13 سامسونگ

اگر شما هم بدنبال مطالعه طراحی گلکسی F13 سامسونگ هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

اگر به برند سامسونگ علاقه مند باشید و با قیمتی مقرون به صرفه به سراغ این برند کره ای بروید، با گوشی هایی مانند گلکسی A13، گلکسی M13 و گلکسی F13 روبرو می شوید که مشخصات مشابهی دارند. در ادامه مشخصات گوشی f13 سامسونگ را بررسی می کنیم و بیشتر با این گوشی آشنا می شویم.

طراحی گلکسی F13 سامسونگ

همانطور که انتظار می رفت، جنس به کار رفته در این گوشی پلاستیکی است و وزن و ضخامت آن 207 گرم و 9.3 میلی متر است. طراحی این گوشی با A13 متفاوت است; زیرا این گوشی قاب دوربین دارد اما دوربین A13 در پشت بدون قاب قرار می گیرد. ارگونومی این گلکسی به دلیل ضخامت و وزن نسبتاً سنگین آن چندان خوب نیست، اما انحنای کناره ها و پنل پشتی باعث شده تا گوشی به خوبی در دست جا بیفتد. صفحه نمایش f13 توسط گوریلا گلس 5 محافظت می شود که خبر خوبی است.

صفحه نمایش موبایل F13

این گلکسی از یک پنل 6.6 اینچی PLS LCD با رزولوشن 2408 در 1080 استفاده می کند و بنابراین تراکم 400 پیکسل در هر اینچ را ارائه می دهد. نرخ رفرش این نمایشگر همان 60 هرتز است و خبری از نرخ رفرش 90 یا 120 هرتز نیست که البته با این قیمت نمی توان انتظار داشت. این پنل دارای نسبت تصویر 20 به 9 بوده و توانسته 83 درصد فضای جلویی را اشغال کند. کیفیت این صفحه نمایش نسبت به قیمت خوب است و محتوا با وضوح خوب و رنگ های رضایت بخشی نمایش داده می شود. ما کنتراست و وضوح این پنل را خوب ارزیابی می کنیم، البته نباید انتظار بهترین کیفیت را از پنل های Super AMOLED سامسونگ داشته باشید. روشنایی نمایشگر گلکسی F13 در حالت حداکثر حدود 600 نیت است که عدد قابل قبولی است و نمی توان آن را نقطه ضعف دانست.

تجهیزات

گلکسی f13 قیمت بالایی ندارد و یکی از محصولات اقتصادی به حساب می آید اما در هر صورت قطعه دستگاه جزء قوت آن نخواهد بود و ما سازنده کره ای را با انتخاب قوی و بهتر ترجیح می دهیم. این گوشی سامسونگ از تراشه 8 نانومتری Exynos 850 استفاده می کند، تراشه ای که دارای هشت هسته CPU شامل چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 و همچنین چهار هسته Cortex-A55 دیگر با فرکانس 2.0 و دارای Mali-G52 است. پردازنده گرافیکی قدرت سخت افزاری این گوشی طبیعی است و نباید انتظار زیادی داشت. در دنیای رابط کاربری و انجام کارهای ساده معمولا گوشی بدون هیچ مشکلی همراه شماست، البته گاهی لگ و کندی نیز دیده می شود. اما این گوشی در بازی های سنگین نمی تواند عملکرد خوبی داشته باشد و نمی توانید به بازی آن فکر کنید.

باتری F13 سامسونگ

علیرغم اینکه گوشی f13 قیمت بالایی ندارد، همچنان شاهد استفاده از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی هستیم که باعث می شود شارژ این کهکشان حدود 2 روز با استفاده از قانون دوام بیاورد. حتی اگر زیاد از آن استفاده کنید، بعید است که بتوانید این گوشی را در یک روز شارژ کنید. از طرفی سامسونگ برای این مدل شارژ سریع 15 واتی را در نظر گرفته است تا زمان شارژ زیاد نباشد (البته طولانی باشد).

دوربین

گلکسی F13 از یک دوربین بزرگ با سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده می کند. سازنده این سنسور مشخص نیست، اما می دانیم که این سنسور با دیافراگم f/1.8 پشت لنز قرار گرفته و از فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می کند. تصویر این دوربین به صورت پیش فرض 12.5 مگاپیکسل خواهد بود. زیرا از ویژگی Quad Bayer استفاده شده است. کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین اصلی خوب است. در این تصاویر می توانید جزئیات زیادی و وضوح مناسب را مشاهده کنید و دقت رنگ نیز در وضعیت خوبی قرار دارد. در لبه تصویر نویز وجود دارد که نمی توان از قیمت آن شکایت زیادی کرد و در کل از یک دوربین عالی راضی خواهید بود. دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این دوربین ها را تکمیل می کنند.

خرید گوشی سامسونگ F13

گوشی f13 گران نیست و می توانید با بودجه کمی آن را خریداری کنید. این محصول دارای صفحه نمایش خوب و عملکرد باتری بسیار خوبی است. طراحی مدرن و دوربین عالی از دیگر ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود و همه اینها باعث می شود تا خرید گوشی f13 را به شما توصیه کنیم. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم سامسونگ گلکسی A13 و M13 مشخصاتی مشابه این گلکسی دارند و بد نیست قبل از خرید به این گوشی ها نگاهی بیندازید و سپس تصمیم به خرید بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طراحی گلکسی F13 سامسونگ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طراحی گلکسی F13 سامسونگ"، کلیک کنید.