طراحی و کیفیت ساخت گوشی a04s

اگر شما هم بدنبال مطالعه طراحی و کیفیت ساخت گوشی a04s هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

گلکسی a04s یکی از جدیدترین گوشی های سامسونگ است که قیمت پایینی دارد و گوشی مقرون به صرفه ای است. این مدل برای کاربرانی که خواهان گلکسی سامسونگ با قیمت مناسب و البته قابل قبول هستند می تواند انتخاب خوبی باشد. در ادامه مروری بر مشخصات گوشی سامسونگ A04s خواهیم داشت و با این گوشی سامسونگ بیشتر آشنا می شویم.

طراحی و ساخت گوشی با کیفیت a04s

سامسونگ گلکسی A04s از نظر طراحی شبیه به گلکسی A13 خود سامسونگ است. زیرا دوربین این گوشی بدون فریم بوده و با قاب عقب نصب می شود. وزن این گوشی 195 گرم و ضخامت آن 9.1 میلی متر است و به لطف انحناهای پشت و کناره ها، کاملا در کف دست قرار می گیرد. پشت و کناره ها هر دو از پلاستیک با روکش براق ساخته شده اند و به این ترتیب گوشی کثیف شده و اثر انگشت را به خود جذب می کند. قسمت جلویی این گوشی شبیه برادر بزرگترش یعنی A13 است، اما با این تفاوت نسبت نمایشگر به بدنه کاهش یافته و پنل می تواند تنها 80 درصد فضای جلویی را اشغال کند.

صفحه نمایش گوشی Galaxy a04s

سامسونگ در گلکسی a04s از یک صفحه نمایش اصلی استفاده کرد و با یک پنل 6.5 اینچی PLS LCD با وضوح 1600 x 720 استفاده کرد. این رزولوشن اجازه می دهد تا 270 پیکسل در هر اینچ از صفحه نمایش را مشاهده کنیم و خوشبختانه ما شاهد نرخ تجدید 90 هرتز هستیم این صفحه نمایش در واقع، در مقایسه با A13، رزولوشن صفحه نمایش از FHD به HD کاهش یافته است، اما به جای نرخ تجدید 60 هرتز، ما شاهد نرخ تجدید 90 هرتز هستیم. با توجه به قیمت گلکسی a04s، کیفیت صفحه نمایش را می توان معقول و رضایت بخش دانست، به خصوص که نرخ به روز رسانی 90 هرتز باعث می شود که محتوا در جلوی چشمان شما روان تر و بهتر شود و احساس کنید که در هنگام کار سریع تر و بهتر عمل می کنید. شما با تلفن کار می کنید . ناگفته نماند که روشنایی این پنل 400 نیت است و در محیط باز و زیر تابش مستقیم نور خورشید نمی توان مطالب را با دقت یا وضوح مشاهده کرد.

دستگاه سامسونگ گلکسی a04s

Samsung Galaxy a04s همان سخت افزار A13 را دارد و سازنده کره ای دوباره با تراشه 8 نانومتری Exynos 850 استفاده کرده است. – هسته های A55 با فرکانس 2.0 و دارای پردازنده گرافیکی Mali-G52. انتخاب Exynos 850 را برای A13 مناسب نمی دانیم، اما در اینجا به دلیل قیمت پایین تر A04، شاید انتخاب این چیپست منطقی تر باشد. قدرت سخت افزاری تراشه برای انجام کارهای روزانه کافی است و می توانید با سرعت قابل قبولی در شبکه های اجتماعی بگردید و کارهای خود را روی این گوشی انجام دهید. به خصوص نرخ تازه سازی صفحه نمایش 90 هرتز است و به شما کمک می کند تا نسبت به A04 سریعتر احساس کنید. البته باید در نظر داشته باشید که با این مدل نمی توان بازی های سنگین انجام داد و با لگ و لگ مواجه خواهید شد.

باتری گلکسی A04s

این گلکسی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و با استفاده معمولی و ساده می تواند بین 1 تا 1.5 روز دوام بیاورد. برای شارژ این گوشی فناوری شارژ سریع 15 واتی در نظر گرفته شده است که می تواند باتری را از 0 تا 100 درصد در 2 ساعت و 15 دقیقه شارژ کند.

دوربین گلکسی a04s

گلکسی A04s از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده می کند. این دوربین همان سنسور A13 یا M13 را دارد که قبلا دیده بودیم. در شرایط نوری مناسب و در طول روز این گوشی می تواند عکس های با کیفیت خوبی بگیرد و به نوعی می توان گفت این مدل عملکرد بهتری نسبت به قیمت خود دارد. دوربین فوق عریض در این گوشی وجود ندارد و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با دوربین اصلی است.

خرید گوشی A04s

قیمت فعلی گوشی A04s در کنار مشخصات خوب آن، این مدل را به انتخابی شایسته برای بسیاری از کاربران تبدیل کرده است. این گلکسی طراحی شیکی دارد و صفحه نمایش آن حتی با رزولوشن اچ دی از رفرش 90 هرتز پشتیبانی می کند و قدرت دستگاه نیز متناسب با قیمت گوشی a04s است. این محصول عمر باتری خوبی دارد و دوربین اصلی می‌تواند در شرایط نوری خوب عکس‌های فوق‌العاده‌ای بگیرد، چه چیز دیگری می‌توان انتظار داشت؟ در نظر داشته باشید که سامسونگ گلکسی a04s 5g هنوز در بازار موجود نیست و این گوشی نسخه 5G ندارد و ممکن است سامسونگ به زودی نسخه 5G این محصول را عرضه کند. در نهایت اگر یک گوشی مقرون به صرفه از سامسونگ می خواهید، خرید گوشی a04s را به شما توصیه می کنم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طراحی و کیفیت ساخت گوشی a04s" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طراحی و کیفیت ساخت گوشی a04s"، کلیک کنید.