طراحی و ویژگی‌های ظاهری سامسونگ a24 رم 8

اگر شما هم بدنبال مطالعه طراحی و ویژگی‌های ظاهری سامسونگ a24 رم 8 هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

اگر به فکر خرید گوشی با قیمتی مقرون به صرفه و مشابه گوشی های میان رده هستید، قیمت گوشی a24 RAM 8 بسیار مناسب است و به راحتی می تواند این گوشی را به انتخاب خوبی تبدیل کند.

  • صفحه نمایش بزرگ
  • باتری با کیفیت بالا
  • توانایی افزایش حافظه
  • دارای سه دوربین با وضوح تصویر خوب
  • رنگبندی متنوع و زیبا
  • ضدآب

از مزیت های رم 8 a24 می توان به باتری 5000 میلی آمپری و صفحه نمایش با کیفیت اشاره کرد.
قدرت
صفحه نمایش بزرگ
باتری با کیفیت بالا
توانایی افزایش حافظه
دارای سه دوربین با وضوح تصویر خوب
رنگ های متنوع و زیبا
نقطه ضعف
ضدآب

طراحی و ویژگی های Samsung a24 RAM 8

از نظر طراحی، Samsung a24 RAM 8 شباهت زیادی به پرچمدار سامسونگ S دارد و دوربین به شیوه خود در پنل پشتی قرار گرفته است. طراحی منحنی گوشی سامسونگ گلکسی A24 را به یک گوشی با کاربری آسان تبدیل کرده است. این گوشی در رنگ های مشکی، سبز روشن، آبی کمرنگ و قرمز تیره طراحی و روانه بازار شده است. سامسونگ در ساخت آن از ابعاد 162.1 x 77.6 x 8.3 میلی متر استفاده کرده و وزن گوشی را روی 195 گرم قرار داده تا بتوان وزن را تحمل کرد. حافظه رم 8 128 a24 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است که روی آن لایه محافظی وجود ندارد، بنابراین حتی اگر شبیه به سری اصلی باشد، صفحه نمایش حساس تری نسبت به این سری دارید و باید متوجه شوید که آینه و تا حد امکان مراقب ضربه ها و خراش ها باشید. در سمت راست گوشی دکمه های پاور و تنظیم صدا و در سمت پایین اسپیکر، میکروفون بزرگ، پورت Type-C و جک 3.5 میلی متری صدا قرار گرفته اند.

ویژگی ها و مشخصات فنی گوشی a24 RAM 8

سامسونگ گلکسی A24 یکی از گوشی هایی است که با توجه به مشخصات فنی خود می تواند در طیف وسیعی از گوشی ها قرار گیرد. اما به دلیل قیمت به گروه گوشی های مقرون به صرفه نزدیکتر است. سامسونگ گلکسی A24 را با تراشه مدیاتک هلیو G99 طراحی کرد که همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 قدرت خوبی برای اجرای برنامه های سبک و معمولی به شما می دهد. به عنوان مثال، بازی هایی با تصاویر سبک، برنامه های معمولی و غیرحرفه ای ویرایش عکس برای گلکسی A24 آسان و سریع هستند. وبگردی، تماشای فیلم و سریال، برقراری تماس، ارسال پیام و کار در فضاهای مجازی فعالیت هایی هستند که برای تراشه Helio G99 آسان به نظر می رسند، بنابراین اگر بیشتر از این فعالیت ها ندارید، گوشی A24 گزینه مناسبی برای کلمات است. سخت افزار
صفحه نمایش این گوشی دارای پنل Super AMOLED است و می تواند نرخ رفرش 90 هرتز را در اختیار شما قرار دهد. همچنین در هنگام مشاهده و استفاده از گوشی انواع مطالب را با رزولوشن 1080 در 2340 به شما نشان می دهد که از جمله ویژگی های ذکر شده باید گفت که روشنایی 1000 نیت این صفحه نمایش یکی از بزرگترین مزیت های آن است .
در پنل پشتی Samsung a24 RAM 8، سه دوربین به صورت عمودی بدون ماژول قرار گرفته اند، کیفیت دوربین اصلی 50 مگاپیکسل (دوربین واید f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال) در کنار آن دوربین است. . 5 مگاپیکسل فوق عریض با اندازه سنسور 1/5 اینچی و دوربین سوم با لنز ماکرو و دیافراگم f/2.4. با دوربین پشتی گلکسی A24 می توانید عکس های حرفه ای و درجه یک بگیرید. اما عکاسی معمولی و کار مبتدی به راحتی قابل دستیابی است زیرا کیفیت لنز مورد استفاده مناسب و راضی کننده است. سامسونگ برای A24 4G یک دوربین سلفی با زاویه دید عریض با رزولوشن 13 مگاپیکسل نیز طراحی کرده است که مانند دوربین پشتی می تواند ویدیوهایی با وضوح 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند.
یکی دیگر از مزایای رم 8 a24 این است که این گوشی دارای پورت رم می باشد که به شما امکان می دهد در صورت نیاز میزان رم را افزایش دهید. علاوه بر این، جک 3.5 میلی متری دارد و همچنان می تواند از هندزفری سیمی استفاده کند. باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با شارژر Type-C با توان 25 وات قابل شارژ است، البته فقط کابل شارژر در جعبه گوشی وجود دارد و سامسونگ از این ایده استفاده کرد که شارژی ندارد. آداپتور در جعبه این مدل گوشی.

قیمت گوشی a24 رم 8 مموری 128

قیمت ارزان حافظه رم 8128 A24 در مقایسه با گلکسی A32 4G، با وجود اینکه باتری دقیقاً یکسان است، می تواند دلیل بزرگی برای انتخاب A24 باشد. گلکسی A32 هیچ مزیت سخت افزاری نسبت به A24 ندارد و به سادگی در بخش دوربین عملکرد بهتری دارد. در مجموع گوشی A24 می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

خرید رم 8 سامسونگ A24

اگر به دنبال خرید طیف وسیعی از گوشی های سامسونگ با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت هستید که به راحتی شما را در فعالیت های مختلف در طول روز همراهی می کند; خرید رم 8 سامسونگ a24 را به شما پیشنهاد می کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طراحی و ویژگی‌های ظاهری سامسونگ a24 رم 8" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طراحی و ویژگی‌های ظاهری سامسونگ a24 رم 8"، کلیک کنید.