سلاح دشمن تحریف است/ اصحاب رسانه خنثی می‌کنند – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

سلاح دشمن تحریف است/ اصحاب رسانه خنثی می‌کنند - خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دیجیتوهان، مجید منادی امشب جمعه در حسینیه ثارالله اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دوره‌های مختلفی که رؤسای جمهور با سلایق و دیدگاه‌های مختلف داشتیم، گاهی شاهد تغییر رویکردهای مدیریتی و راهبرهای کلان کشور بودیم که این نشان می‌دهد تفاوت وجود دارد چه کسی رئیس جمهور شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه معیشت و اقتصاد برای خانواده‌ها بسیار مهم است، تصریح کرد: گاهی برخی سیاست‌هایی که رؤسای جمهور به کار می‌گیرند به شدت اشتباه است و برای مردم تأثیر منفی دارد، گاهی هم برعکس اثر مثبت دارد.

وی گفت: در حال حاضر با شور، هیجان و تعارض دیدگاه‌هایی که بین کشورهای مختلف وجود دارد و مناظره‌هایی که برگزاری می‌کنند، چالش‌هایی به وجود می‌آید که این خود نشان می‌دهد رقابت جدی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن قدردانی از ملت شریف ایران به خصوص مردم خوزستان، عنوان کرد: براساس برآوردها و گفته‌های مسؤولان اجرایی رشد حضور و مشارکت را شاهد بودیم که مطالبه مقام معظم رهبری بوده زیرا فرموده بودند در دور اول حضور در حد انتظار ما نبوده است.

منادی ادامه داد: با فعالیت اصحاب رسانه، ستادها، کاندیدها، رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها کمک شد تا امروز در نوبت‌های صبح و عصر، تاکنون رشد مشارکت را شاهد باشیم که امیدواریم این شور همیشه وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه سلاح دشمن تحریف است، اظهار کرد: از اصحاب رسانه که نقش جدی در مخابره حضور و حماسه آفرینی مردم داشتند سپاسگزارم چرا که آنها با مخابره این حماسه و هیجان جلو تحریف دشمن را گرفتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سلاح دشمن تحریف است/ اصحاب رسانه خنثی می‌کنند – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سلاح دشمن تحریف است/ اصحاب رسانه خنثی می‌کنند – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.