زیرساخت های فناوری در حوزه برگزاری انتخابات در تنگستان فراهم شود – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

زیرساخت های فناوری در حوزه برگزاری انتخابات در تنگستان فراهم شود - خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دیجیتوهان، احمد لطفی بعد از ظهر یکشنبه در نشست مشترک هیات اجرایی و نظارت شهرستان تنگستان ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور شهید سید ابراهیم رییسی و همراهانش عنوان کرد: امیدواریم در چرخه برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بتوانیم کاری که باید توسط ما مسیولان صورت گیرد به نحو مطلوب انجام شود و هم مردم کسی را انتخاب کنند که بتواند خدمت بیشتری به جامعه و کشور داشته باشد.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: انتخابات مهم ترین رویداد سیاسی کشور از همه لحاظ است و نیاز است همه آحاد جامعه با همکاری و همراهی زمینه برگزاری حداکثری و باشکوه آن را فراهم کنیم و در همین راستا برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات همه ما وظیفه داریم.

وی ادامه داد: با توجه به ملاحظاتی که در هشت تیر از نظر وضعیت جوی وجود دارد و هوای شهرستان به شدت گرما و ساعات حضور مردم مشخص است باید شعب اخذ رای از نظر سرمایشی بررسی و اگر نیاز باشد با توجه به فرصت کم اقدامات لازم اندیشیده شود.

وی افزود کرد: امروز هدف دشمن کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است شاید بتواند به این نظام الهی آسیب وارد کند، غافل از این که مردم بصیر ایران با حضور حداکثری خود علاوه بر خنثی کردن توطیه دشمنان باعث افزایش اقتدار کشور در مجامع بین المللی می شوند.

لطفی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در طی 45 سال گذشته روزهای سخت تر و مشکل دار تر از این روزها را پشت سر گذاشته و امروز که چشم دنیا به این کشور است، باید همه ما با همدلی و استقامت انتخابات ریاست جمهوری را در چارچوب قانون و با مشارکت حداکثری مردم که همیشه در صحنه های این انقلاب حضور داشتند برگزار کنیم.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: باید با جدیت در این فرصت کم باقیمانده تا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با رعایت اصل بی طرفی زمینه برگزاری بدون حاشیه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: در شرایطی که مجبوریم یک فرایند چند ماهه را طی یک ماه بگذرانیم، لازم است بر فرآیند اجرا تمرکز کرده و شرایط رفاه و آسایش مردم را در روز هشتم تیرماه فراهم کنیم.

لطفی افزود: تامین زیرساخت های فناوری حوزه برگزاری انتخابات و همراهی دستگاه های خدمات رسان از جمله آب و برق از مهمترین وظایف ستاد است و پیگیری لازم در این زمینه داشته باشند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زیرساخت های فناوری در حوزه برگزاری انتخابات در تنگستان فراهم شود – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زیرساخت های فناوری در حوزه برگزاری انتخابات در تنگستان فراهم شود – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.