رشد شاخص های اقتصادی/ سد گلورد در دولت قبل نمایشی افتتاح شد – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

رشد شاخص های اقتصادی/ سد گلورد در دولت قبل نمایشی افتتاح شد - خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دیجیتوهان، سپهر خلجی جمعه شب در پایان سفر دولت و در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مازندران طریق الرضا (ع) است و 10 هزار و 400 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است، گفت: دولت با حضور در استان ها خود را ملزم به رفع مسایل برای توسعه استان ها می کند.

وی با بیان اینکه از قبل سفر تیم های استان سفر، دولت با اعزام تیم هایی مسایل را احصاء می کند، افزود: از این رو اعتبارات برای حل مسایل استان در نظر گرفته می شود.

وی با اظهار اینکه بیش از 70 درصد اعتبارات سفر اول دولت به استان مازندران تحقق پیدا کرد، گفت: در سفر دوم نیز متناسب با مسایل استان اعتباراتی در نظر گرفته شد.

خلجی با با بیان اینکه دولت تلاش دارد با حضور در استان ها به صورت میدانی مسایل و مشکلات را رفع کند، گفت: مازندران سابقه دیرینه ای در دفاع از انقلاب دارد و از سوی دیگر مازندران استان با ظرفیت در حوزه منابع طبیعی به شمار می رود ومیزبانی از مسافران میلیونی نشان می دهد که این استان ظرفیت بسیار بالایی دارد.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با عنوان اینکه مازندران در جذب مصوبات سفر اول خوب عمل کرده است، ادامه داد: نرخ بیکاری استان در پاییز سال قبل به 5.1 درصد کاهش یافت و همچنین در سال قبل 63 هزار نفر شغل ایجاد شد که با رشد 128 درصدی روبرو بوده است.

خلجی با اظهار اینکه رشد اقتصادی استان 4.1 مثبت شده است، ادامه داد: جذب 9 فرصت سرمایه گذاری با ارزش 164 میلیون دلار و افزایش محصولات دانش بنیان به 900 محصول از جمله دستاوردهای دولت در استان مازندران است.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه برنامه سفر دوم دولت به استان مازندران فشرده بوده است، گفت: خوشبختانه رسانه ها نیز پوشش بسیار خوبی در این سفر داشتند.

خلجی یکی از مشکلات مازندران را به ویژه در شرق تنش آبی بیان کرد و گفت: متاسفانه در سال 98 سد گلورد به صورت نمایشی برای رفع تنش آبی در دولت قبل افتتاح شده بود اما طی دو سال نیم گذشته دولت فقط هزار میلیارد تومان برای آن هزینه کرده است و این سد تازه به صورت واقعی آماده و افتتاح شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رشد شاخص های اقتصادی/ سد گلورد در دولت قبل نمایشی افتتاح شد – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رشد شاخص های اقتصادی/ سد گلورد در دولت قبل نمایشی افتتاح شد – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.