دستگیری باند حرفه ای جعل اسناد و مدارک در کنگاور – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

دستگیری باند حرفه ای جعل اسناد و مدارک در کنگاور - خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دیجیتوهان، سردار مهدی حاجیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند جعل اسناد و مدارک در پوشش یک دستگاه اتوبوس مسافربری قصد انتقال مقادیر زیادی اسناد و مدارک جعلی به مرکز کشور را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا و با هماهنگی های صورت گرفته ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسایی اتوبوس مذکور شده و پس از توقف آن، 2 فرد جاعل را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته 10 قطعه گواهینامه رانندگی، 2 جلد شناسنامه، یک قطعه کارت پایان خدمت، 2 قطعه کارت اشتغال و شناسایی اتباع خارجه، 2 قطعه کارت ملی و کارت خودرو، 3 برگ سبز مالکیت خودرو، 5 برگ گواهینامه پایان دوران تحصیلات دانشگاهی، پیش دانشگاهی و متوسطه که همگی جعلی بودند به همراه یک قبضه کلت و 2 تیغه خشاب کشف شد.

وی ادامه داد: همچنین در این راستا 200 قطعه اسکناس جعلی 50 هزار تومانی، 69 قطعه اسکناس جعلی 100 هزار تومانی و یک قطعه اسکناس جعلی 200 هزار تومانی جمعاً به مبلغ 171 میلیون ریال کشف شد.

سردار حاجیان یادآور شد: در این راستا پرونده ای تشکیل و 2 متهم دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری باند حرفه ای جعل اسناد و مدارک در کنگاور – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری باند حرفه ای جعل اسناد و مدارک در کنگاور – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.