حوله یزدی یا حوله تن پوش؟ کدامیک بهتر است

اصطلاح حوله یزدی را بسیار شنیده‌ایم؛ اما اغلب ما تفاوت آن را با حوله‌ های تن‌ پوش موجود در بازارها نمی‌ دانیم. اگر بخواهیم این کالای مرغوب را به طور مختصر و مفید معرفی کنیم، می‌توان گفت که این حوله ایرانی هر آنچه برای یک حوله ایده آل و همه چیز تمام لازم است را در خود دارد. از این رو به عنوان بهترین حوله ایرانی هم می‌ توان از آن یاد کرد. در ادامه این نوشتار با بیان شاخص‌ترین ویژگی‌های حوله یزدی و مزایای آن، به مقایسه این حوله با حوله‌های تن‌پوش خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

حوله یزدی یا حوله تن پوش؟ کدامیک بهتر است

حوله یزدی.

 

بارزترین خصوصیات حوله یزدی

تمام نخ بودن بافت حوله یزدی و کاملاً طبیعی و ارگانیک بودن تار و پود آن بارزترین و مهم‌ترین خصوصیت این حوله می‌ باشد. بنابراین، در عین نرمی و لطافت، با پوست بسیار سازگار است و تمام افراد و حتی کسانی که از مشکلات پوستی رنج می‌برند، بدون محدودیت می‌توانند از این حوله استفاده نمایند. در نتیجه، این حوله‌ ها حتی برای نوزادان و کودکان نیز گزینه‌ های مناسبی هستند.

سبک و کم حجم بودن حوله یزدی نخی نیز خصوصیت مهم دیگر آن می‌ باشد که دیگر حوله‌ها و به خصوص حوله‌ های تن‌پوش فاقد آن هستند. این خصوصیت نه تنها حوله یزدی را به گزینه‌ای عالی برای مسافرت تبدیل کرده،.بلکه در فصل‌های گرم سال نیز گزینه بهتری نسبت به حوله‌ های تن پوش ضخیم به حساب می‌ آید. از آنجایی که بسیاری از ما استفاده از حوله‌ های ضخیم و سنگین و به خصوص مدلهای تن‌پوش‌ را در فصل‌های گرم سال دوست نداریم،.حوله یزدی می‌ تواند پیشنهادی عالی برای همه ما در این ایام باشد. بنابراین، حوله های یزدی بیشتر به صورت مستطیلی و با ابعاد استاندارد تولید می شوند؛ اما خوشبختانه امروزه نوع تن پوش آنها نیز موجود است و از این رو تمام سلیقه ها را پوشش می دهند. 

با توجه به اینکه حوله یزدی ساختاری تمام نخی دارد، جاذب رطوبت بوده و وظیفه‌ ای که از یک حوله خوب انتظار می‌ رود؛.یعنی خشک کردن بدن را به خوبی انجام می‌ دهد. از طرفی، این حوله‌ ها در ابعاد نسبتاً بزرگ تولید می‌ شوند و ظرفیت لازم برای این کار را به خوبی دارند. از این رو، علاوه بر سر، مابقی بدن را نیز با استفاده از آنها می‌ توان به خوبی خشک کرد. 

داشتن طرح و رنگ‌ های اصیل ایرانی از دیگر خصوصیتی است که حوله‌ های یزدی دارند. این خصوصیت نه تنها منجر به شهرت آنها شده است، بلکه دلیل محبوبیت آنها نیز به حساب می‌ آید. حوله‌ های یزدی معمولاً در طرح و رنگ‌های زیبا و متنوع طراحی و در نتیجه مورد پسند تمام سلیقه‌ ها واقع می‌ شوند. 

حوله یزدی یا حوله تن پوش؟ کدامیک بهتر است

حوله یزدی نخی.

 

حوله یزدی بهتر است یا حوله تن پوش؟

با توجه به صحبت‌ هایی که در رابطه با حوله یزدی شد، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که حوله یزدی نخی بهتر است یا حوله تن‌پوش؟ هر کدام از این دو مورد به نوبه خود می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند با این تفاوت که حوله‌ های یزدی را تحت هر شرایطی می‌توان استفاده کرد. چرا که از نظر سبک وزن بودن و کم حجم بودن گزینه‌های بهتری نسبت به حوله‌های تن پوش هستند. این حوله‌ها معمولا از نوع تن‌پوش نیستند و کاربری آسان دارند و از این نظر نیز نسبت به حوله‌های تن پوش ارجحیت دارند.

اگر بخواهیم این حوله ها را از نظر اقتصادی نیز مقایسه کنیم، در این صورت نیز حوله‌ های یزدی گزینه‌های بهتری هستند. چرا که دارای سایزبندی بوده و یک رنج قیمت متنوع را شامل می‌ شوند. در حالت کلی نیز با قیمت‌هایی ارزان‌تر از حوله‌های تن پوش قابل تهیه هستند. مسئله دیگر این است که در صورتی که نوع تن پوش حوله یزدی را ترجیح می‌ دهید نیز این امکان را خواهید داشت که مدل‌های تن پوش آن را تهیه کنید. بنابراین، حوله‌ های یزدی به سبب تنوع بی‌نظیری که دارند، بهتر از سایر حوله‌ ها می‌توانند پاسخگوی نیاز هر کسی باشند.

 

برخی دیگر از مزایای حوله های یزدی

علاوه بر صحبت‌هایی که در بالا در رابطه با حوله یزدی شد، لازم به ذکر است بدانید که این کالای ایرانی الاصل از نظر مرغوبیت و سلامت کاملاً اثبات شده می‌ باشد. به همین علت، انتخاب اول بسیاری از کسانی است که به سلامت و استفاده از کالای مرغوب اهمیت می‌ دهند. از طرفی، با توجه به تنوعی که این کالا از نظر مدل، رنگ بندی و اندازه دارد، برای گروه‌ های سنی مختلف خانم‌ها و آقایان کارایی دارد.

حوله یزدی یا حوله تن پوش؟ کدامیک بهتر است

حوله یزدی نخی اورجینال.

 

حوله‌ های یزدی با ساختار تمام نخی خود از طول عمر مفید نامحدود برخوردار بوده و قابلیت شستشو و استفاده‌های مکرر دارند. همچنین، به دلیل بافت طبیعی خود دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده و پس از هر بار شستشو برای استفاده‌ های مجدد، کاملاً سالم و ایمن هستند. به همین علت است که استفاده از آنها از گذشته‌های دور تاکنون در میان ما ایرانی‌ها رایج می باشد. مسئله دیگر این است که امروزه این کالا به طور انبوه تولید می‌ گردد و دسترسی به آن آسان است. مهم‌تر اینکه بهترین مدل‌های آن را با مناسب‌ترین قیمت‌های روز می‌توان خریداری کرد؛.بنابراین، بی‌ دلیل نیست که اگر حوله یزدی را به عنوان بهترین حوله ایرانی می‌ شناسیم.

 

خرید بی واسطه حوله یزدی مرغوب

حوله‌ ها از نیازهای اساسی همه ما به وقت دوش گرفتن هستند و این کالا را در تمام فصل‌های سال فارغ از میزان سردی و گرمی آنها نیاز داریم. از این رو بهتر است هدف همه ما خرید کالایی همه کاره باشد که به صورت همیشگی به کارمان بیاید.و حوله یزدی کالایی است که این ویژگی را به خوبی در خود دارد. اگرچه حوله یزدی را از طریق مراکز فروش مختلف می‌ توان تهیه کرد؛ اما برای خرید نوع اصل و مرغوب این کالا با قیمت‌های تضمین شده و واقعی ضرورت دارد که خرید خود را از طریق مراکز معتبر و شناخته شده انجام دهید. 

فروشگاه آنلاین یزد نساج http://yazdnasaj.com از جمله مراکز معتبر و خوش سابقه در زمینه ارائه انواع حوله یزدی می‌ باشد. این مرکز بهترین امکان خرید بی‌واسطه این کالا و سایر کالاها مانند روفرشی کشدار را برای مشتریان در اقصی نقاط کشور به صورت عمده و جزئی فراهم کرده است. این مجموعه سال‌ هاست که به صورت تخصصی در زمینه عرضه حوله ایرانی خدمات شایسته داشته دارد. طیف متنوعی از انواع حوله یزدی نخی در این مرکز عرضه می‌ شوند که ضمن داشتن کیفیت تضمینی، بهترین نرخ‌های روز را نیز دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از این فروشگاه دیدن کنید.  

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حوله یزدی یا حوله تن پوش؟ کدامیک بهتر است" هستید؟ با کلیک بر روی خانواده, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حوله یزدی یا حوله تن پوش؟ کدامیک بهتر است"، کلیک کنید.